  • 1. Data: 2003-11-05 14:39:19
    Temat: Postępowanie upominawcze a FORMULARZE
    Od: p...@p...onet.pl

    Czy w postępowaniu upominawczym obowiązują także formularze sądowe - będę
    dochodził kwoty 7.ooo pln i teraz mam dylemat czy pozew w formie (p) czy
    normalnie tradycyjnie linika pod linijką

  • 2. Data: 2003-11-05 16:42:58
    Temat: Re: Postępowanie upominawcze a FORMULARZE
    Od: p...@p...onet.pl

    > Czy w postępowaniu upominawczym obowiązują także formularze sądowe - będę
    > dochodził kwoty 7.ooo pln i teraz mam dylemat czy pozew w formie (p) czy
    > normalnie tradycyjnie linika pod linijką

    Nie napisałem tego w poprzednim poście;

    Dominik
    gg 4213716
    i...@h...pl

  • 3. Data: 2003-11-05 19:43:04
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > Nie napisałem tego w poprzednim poście;

    Formularze obowiazuja w postepowaniu uproszczonym (o roszczenie do 5 tys
    zl). Jesli wps jest rowna 7 tys zl to wnosisz pozew tradycyjny.

    Dan.

  • 4. Data: 2003-11-05 19:46:06
    Od: kam <X...@X...plX>

    lablador wrote:
    > Formularze obowiazuja w postepowaniu uproszczonym (o roszczenie do 5 tys
    > zl). Jesli wps jest rowna 7 tys zl to wnosisz pozew tradycyjny.

    chyba że bardzo masz ochotę wypełnić formularz :)

    KG

  • 5. Data: 2003-11-06 07:40:50
    Od: p...@p...onet.pl

    > chyba że bardzo masz ochotę wypełnić formularz :)

    W tym tkwi sedno czy w UPROSZCZONYM mogę wnieść o Nakaz Zapłąty na formularzu
    dochodząc kwoty 7.ooo,oo czy obligatoryjnie muszę w formie tradycyjnej.

    i...@h...pl

  • 6. Data: 2003-11-06 07:41:54
    Od: p...@p...onet.pl

    POPRAWIAM "upominawczym"

    W tym tkwi sedno czy w UPOMINAWCZYM mogę wnieść o Nakaz Zapłąty na formularzu

  • 7. Data: 2003-11-06 15:03:42
    Od: kam <X...@X...plX>

    p...@p...onet.pl wrote:
    > W tym tkwi sedno czy w UPOMINAWCZYM mogę wnieść o Nakaz Zapłąty na formularzu
    > dochodząc kwoty 7.ooo,oo czy obligatoryjnie muszę w formie tradycyjnej.

    A czy formularz nie zawiera którejkolwiek pozycji, której wymaga kpc?

    KG

  • 8. Data: 2003-11-07 08:44:23
    Od: p...@p...onet.pl

    > A czy formularz nie zawiera którejkolwiek pozycji, której wymaga kpc?

    Szczerze nie rozumiem pytania ?

    Ja pytałem tylko czy dopuszczalnym jest w postępowaniu upominawczym o wydanie
    nakazu zapłąty (dot. swiadczenia pienieznego) zasdzajacego kwote 7.ooo pln ?

  • 9. Data: 2003-11-07 17:04:39
    Od: kam <X...@X...plX>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Ja pytałem tylko czy dopuszczalnym jest w postępowaniu upominawczym o wydanie
    > nakazu zapłąty (dot. swiadczenia pienieznego) zasdzajacego kwote 7.ooo pln ?

    A pytałem się z jakiego powodu miałoby nie być dopuszczalne złożenie
    pozwu na formularzu, jeśli zawiera on wszystkie wymagane przez kpc dane?
    Przecież nie ma jednego, obowiązującego wzoru pozwu.

    KG