  • 11. Data: 2006-01-03 18:34:20
    Temat: Re: Posiadanie pirackich kopii utworow.
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:43baba61$1@news.home.net.pl...
    > Nie znam podstawy prawnej ,

    Czyli jednak magiel;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2006-01-03 18:35:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:43babc94@news.home.net.pl...
    > Boze, czlowieku .....

    Boga do tego nie mieszaj. Sam walnąłes głupotę;))

    {zdr
    Leszek

  • 13. Data: 2006-01-03 18:39:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek23 wrote:

    > Nie znam podstawy prawnej , natomiast z praktyki wiem ze samo posiadanie
    > konczy sie wyrokiem w postepowaniu karnym , a pozniej nie zadko cywilnym.
    > Czyli jesli zapadaja takie wyroki to uwazacie ze nie zgodnie z prawem?

    A nie pomyliles muzyki i filmow z oprogramowaniem?

    --
    2006 i brak mi pomyslu na siga...

  • 14. Data: 2006-01-03 18:42:37
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie pomylilem, w przypadkach ktore ja znam chodzilo o mp3

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 15. Data: 2006-01-03 19:15:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > Nie znam podstawy prawnej , natomiast z praktyki wiem ze samo posiadanie
    > konczy sie wyrokiem w postepowaniu karnym , a pozniej nie zadko cywilnym.
    > Czyli jesli zapadaja takie wyroki to uwazacie ze nie zgodnie z prawem?

    Przytocz jakis wyrok. W koncu sa one jawne. Wiec ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2006-01-03 19:29:02
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Przywołany przez Mithosa art. 23 Ustawy o prawie autorskim ... brzmi:

    Art. 23. 1. Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już
    rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego.
    Przepis ten nie upoważnia do budowania według cudzego utworu
    architektonicznego i architektoniczno-urbanistycznego.
    2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje krąg osób pozostających w
    związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub
    stosunku towarzyskiego.

    Wczytuję się w treśc przepisu, wydaje się jednoznaczny. Nie widzę tgu
    jakiejs możliwości innej interpretacji.
    Znaczy, że wolno.
    Pzdr.

  • 17. Data: 2006-01-03 19:59:41
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Czyli co, oznacza to ze moge posiadac np. kopie utworow muzycznych mp3 lub
    filmow DVD na DIVX nie posiadajac orginalow i policja nie bedzie mogla sie
    do tego przyczepic i zarekwirowac komputera?

    ps. do Mithos, przytocze tylko zlapie kontakt z 2 znajomymi ktorzy dostali
    takie wyroki i jeszcze proces cywilny sie ciagnie za nimi.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 18. Data: 2006-01-03 20:01:53
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    wiec dlaczego policja i takie organizacje jak RIAA czy BSA taki proceder
    scigaja?
    Ponad prawem sa?

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 19. Data: 2006-01-03 20:10:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Nie znam podstawy prawnej , natomiast z praktyki wiem ze samo posiadanie
    > konczy sie wyrokiem w postepowaniu karnym , a pozniej nie zadko cywilnym.

    tymowisz o sobie a dokladniej o programach my o muzyce i filmach, posiadanie
    nielegalnie zdobytego softu
    jest przestesptwem, muzyki i filmow nie,.

    P.

  • 20. Data: 2006-01-03 20:11:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie pomylilem, w przypadkach ktore ja znam chodzilo o mp3

    pewnie nabywaniu towarzyszylo rozpowszechnianie (P2P) stad odpowiedzialnosc
    karna

    P.