    Subject: Re: Poruszanie się rowerem po Drodze Dla Rowerów
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>
    Date: Fri, 11 Jun 2021 22:00:28 +0200

    W dniu 2021.06.11 o 21:46, Shrek pisze:
> [...]
    m/data=!3m1!1e3

    > No wiem - i zamieściłem widok - stoisz na czerwonym świetle jak w linku
    > i opowiedz jak zamierzasz się na nią dostać? Ruszyć po czym skęcić na
    > pasach w lewo na zasadach ogólnych? O tym że żeby o niej wiedzieć trzeba
    > po prostu widzieć, bo ze znaków w rozsądnej odległości o jezni (nie
    > mówiąc już o przepisowej prawej stronie jezdni która cię interesuje) to
    > niespecjalnie wynika.

    w tym konkretnym przypadku z powodu obecności znaku C-5 nakaz jazdy
    prosto, zgodnie z przepisami rowerzysta nie ma jak dostać się na DDR,
    zakładając oczywiście, że na pl.Wilsona wjechał z Mickiewicza.
    Musi jechać jezdnią aż do Cieszkowskiego, tu przy przejściu dla pieszych
    zejść z roweru, poczekać na zielone dla pieszych, przeprowadzić rower
    przez przejście dla pieszych i dalej po DDR.

    Teoretycznie mozliwe to by było już na pl. Wilsona, ale musiałby
    rowerzysta być na prawym pasie.