  • 1. Data: 2021-06-11 18:48:37
    Temat: Poruszanie się rowerem po Drodze Dla Rowerów
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    Art. 33. 1. Kierujący rowerem lub hulajnogą elektryczną jest obowiązany
    korzystać z drogi dla rowerów lub pasa ruchu dla rowerów, jeżeli są one
    wyznaczone dla kierunku, w którym się porusza lub zamierza skręcić.
    Kierujący rowerem lub hulajnogą elektryczną, korzystając z drogi dla
    rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i
    ustępować pierwszeństwa pieszemu.

    https://www.facebook.com/groups/obywateleursynowa/pe
    rmalink/4437219833011682/

    Jeden z komentujących stwierdził, że w takiej sytuacji:

    https://goo.gl/maps/wHNHcPcrRFwWYE8J7

    rowerzystę poruszającego się jezdnią bardziej oddaloną od drogi dla
    rowerów art. 33 nie obowiązuje.

  • 2. Data: 2021-06-11 19:00:29
    Temat: Re: Poruszanie się rowerem po Drodze Dla Rowerów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2021 o 18:48, Krzysztof kw1618 pisze:

    > https://goo.gl/maps/wHNHcPcrRFwWYE8J7
    >
    > rowerzystę poruszającego się jezdnią bardziej oddaloną od drogi dla
    > rowerów art. 33 nie obowiązuje.

    I zależnie jak będzie to argumentował to może mieć rację:

    https://www.google.pl/maps/@52.1593758,21.0297428,3a
    ,75y,241.25h,89.73t/data=!3m7!1e1!3m5!1sA8uIlYfSWxIL
    HK3vAWbnoQ!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.goo
    gleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DA8uIlYfSWxIL
    HK3vAWbnoQ%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D2
    03%26h%3D100%26yaw%3D289.16644%26pitch%3D0%26thumbfo
    v%3D100!7i16384!8i8192

    Jak ma wjechać na tą drogę dla rowerów?

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2021-06-11 19:08:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2021 o 18:48, Krzysztof kw1618 pisze:

    > rowerzystę poruszającego się jezdnią bardziej oddaloną od drogi dla
    > rowerów art. 33 nie obowiązuje.

    Co ma zrobić rowerzysta w takiej sytuacji?

    https://www.google.pl/maps/@52.2689974,20.9856319,3a
    ,42.1y,280.72h,83.94t/data=!3m7!1e1!3m5!1suiTRWnb28i
    EtZjEDybeY9w!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.g
    oogleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DuiTRWnb28i
    EtZjEDybeY9w%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3
    D203%26h%3D100%26yaw%3D57.161514%26pitch%3D0%26thumb
    fov%3D100!7i13312!8i6656

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-06-11 21:39:44
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.06.11 o 19:08, Shrek pisze:

> [...]
    EtZjEDybeY9w%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3
    D203%26h%3D100%26yaw%3D57.161514%26pitch%3D0%26thumb

    Akurat wzdłuż Słowackiego jest wydzielona z chodnika DDR, więc powinien
    poruszać się, moim zdaniem, po DDR w obu kierunkach.
    https://www.google.pl/maps/@52.2689317,20.9855226,39
    m/data=!3m1!1e3

    tylko własnie czy aby na pewno. Czy rowerzysta jadący po ulicy
    Słowackiego w kierunku przedstawionym narusza art. 33 ? DDR wyznaczona
    jest na lewym dla niego chodniku.

    w Nowym Sączu:
    https://goo.gl/maps/5vAvYpxTsvzMcmTc6
    czy Al. Piłsudskiego w tym kierunku co pokazano może po jedni jechać
    rowerzysta ? czy narusza art. 33, bo obowiązany jest jechać po DDR
    wyznaczonej po druugiej stronie ?

  • 5. Data: 2021-06-11 21:46:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2021 o 21:39, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Akurat wzdłuż Słowackiego jest wydzielona z chodnika DDR, więc powinien
    > poruszać się, moim zdaniem, po DDR w obu kierunkach.
    > https://www.google.pl/maps/@52.2689317,20.9855226,39
    m/data=!3m1!1e3

    No wiem - i zamieściłem widok - stoisz na czerwonym świetle jak w linku
    i opowiedz jak zamierzasz się na nią dostać? Ruszyć po czym skęcić na
    pasach w lewo na zasadach ogólnych? O tym że żeby o niej wiedzieć trzeba
    po prostu widzieć, bo ze znaków w rozsądnej odległości o jezni (nie
    mówiąc już o przepisowej prawej stronie jezdni która cię interesuje) to
    niespecjalnie wynika.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-06-11 22:00:28
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.06.11 o 21:46, Shrek pisze:

> [...]
    > po prostu widzieć, bo ze znaków w rozsądnej odległości o jezni (nie
    > mówiąc już o przepisowej prawej stronie jezdni która cię interesuje) to

    w tym konkretnym przypadku z powodu obecności znaku C-5 nakaz jazdy
    prosto, zgodnie z przepisami rowerzysta nie ma jak dostać się na DDR,
    zakładając oczywiście, że na pl.Wilsona wjechał z Mickiewicza.
    Musi jechać jezdnią aż do Cieszkowskiego, tu przy przejściu dla pieszych
    zejść z roweru, poczekać na zielone dla pieszych, przeprowadzić rower
    przez przejście dla pieszych i dalej po DDR.

    Teoretycznie mozliwe to by było już na pl. Wilsona, ale musiałby
    rowerzysta być na prawym pasie.

  • 7. Data: 2021-06-11 22:07:01
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

> [...]
    > po prostu widzieć, bo ze znaków w rozsądnej odległości o jezni (nie
    > mówiąc już o przepisowej prawej stronie jezdni która cię interesuje) to

    https://goo.gl/maps/YCzBrqv49EvmRkjTA

    https://goo.gl/maps/24wgy34YG9HQSj5z8

    Żaden rowerzysta nie kończy jazdy w tym miejscu, każdy którego
    widziałem, a mijam te miejsca 4-6 razy dziennie, kontynuuje jazdę
    chodnikiem.

  • 8. Data: 2021-06-11 22:41:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 21:39, Krzysztof kw1618 pisze:
    > tylko własnie czy aby na pewno.

    Jebani prawnicy.
    Nawet prostego przepisu jak poruszać się po drodze nie potrafią napisać.
    Pierdolone imbecyle ;-)

  • 9. Data: 2021-06-11 22:42:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 22:00, Krzysztof kw1618 pisze:
    > tu przy przejściu dla pieszych
    > zejść z roweru, poczekać na zielone dla pieszych, przeprowadzić rower
    > przez przejście dla pieszych i dalej po DDR.

    O... kolejny przykład SKOŁTUNIENIA

  • 10. Data: 2021-06-12 07:09:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2021 o 22:00, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Musi jechać jezdnią aż do Cieszkowskiego, tu przy przejściu dla pieszych
    > zejść z roweru, poczekać na zielone dla pieszych, przeprowadzić rower
    > przez przejście dla pieszych i dalej po DDR.

    Zaraz - ma się zatrzymać na jezdni przed przejściem na zielonym, zejść z
    roweru (wtedy nielegalnie znajduje się na jezni), przejść na przejście
    wśród trąbiących samochodów i poczekać na zielone dla pieszych,
    przeprowadzić rower i jazda?

    Pewny jesteś, że PORD nakazuje takie idiotyzmy?

    > Teoretycznie mozliwe to by było już na pl. Wilsona, ale musiałby
    > rowerzysta być na prawym pasie.

    Czyli musiałby się do manewru jazdy ścieżką przygotować przez 200 metrów
    przygotować ćwierć kilosa wcześniej;)
    --
    Shrek