    Date: Wed, 30 Jul 2014 08:00:25 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer.

    > Czyli biznes zaczął liczyć koszty obsługi starych badziewii.

    IE nie używam, ale moim zdaniem, jeśli pliki są do pobrania, powinny być
    udostępnione w prost sposób bez zbędnych fajerwerków (co najwyżej będzie
    się to źle wyświetlało na starszych przeglądarkach, ale to już kwestia
    osób używających takowych, ale dostęp będzie), wtedy żadna przeglądarka
    nie powinna mieć kłopotów... Obecnie udziwnianie interface'ów mnie
    wkurza, znalezienie czegoś na stronie przy skaczących obrazkach jest
    coraz trudniejsze...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl