  • Data: 2014-07-31 23:31:55
    Temat: Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer 8.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Pisałem w poście tytułowym, że portal informacyjny dobrze działa z Safari,
    ale z pewnych względów nie jest to wygodne rozwiązanie trzymać osobną
    przegladarkę.
    Np. musisz wybrać jedną przegladarkę jako domyślną, i już się robi kłopot,
    skoro jedne linki powinny być otwierane przez IE, a inne przez Safari (czy
    jakiś wynalazek).
    Experymentowałem i z FF i z Operą i każda z nich ma wady, więc wywaliłem,
    Safari jak dla mnie lepsze (niestety Apple już nie wspiera wersji dla Win, a
    szkoda).
    Np. Adobe Acrobat bardzo ładnie się integruje z IE (funkcja Convert, czyli
    przekształcenia strony w dokument pdf, bardzo wygodne i lepiej konwertuje
    strony, niż zwykłe "drukuj do pdf"), z innymi przegladarkami to już różnie.
    To bardzo wygodne móc ładnie archiwizować strony do pdf.
    Także zintegrowane uwierzytelnianie mojego komputera bdb działa z IE, z
    Safari nie chce działać.
    Podobnie z polskimi znakami w innych przeglądarkach bywają cuda wianki (np.
    brak polskich znaków nie przy wyświetlaniu, a dopiero przy drukowaniu
    strony).

    -----