  • Data: 2014-07-30 11:50:46
    Temat: Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer.
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > to taki IE (szczególnie starszy) masakrycznie wybrzydza w okolicy
    > mime-type i różnych nagłówków.
    >
    > Tego przypadku konkretnego nie znam, ale zakładam że komuś się nie chciało
    > i w starych IE działa na słowo honoru. I dobrze. A podejście "bez zbędnych
    > fajerwerków" jest idealistyczne, ale nie przechodzi w zderzeniu ze światem.
    > Ludzie lubią fajerwerki. Implementacja fajerwerków na dinozaurach kosztuje
    > i generuje sporo błędów. Wolisz wyeliminować klientów którzy lubią fajerwerki
    > (i jest ich dużo), czy mały procent dinozaurów (bo nawet korpo się nauczyły

    Zakładałem, że chodzi o stronę ministerstwa, więc tam wrzucanie nie jest
    problemem, aby statycznie linkowało bez konieczności logowania.

    > Już nie mówiąc o tym, że nowe rozwiązania są oszczędniejsze (html5, css3,
    > adaptive design) niż poprzednie i to zarówno przy ilości przesłanych danych,
    > jak również zużycia baterii itd. Ale w tym momencie ilość pracy rośnie tak
    > wykładniczo, że dokładanie sobie "starego dinozaura" podnosi budżety do
    > niebotycznych rozmiarów. I to już niestety zaczyna być "albo", "albo".
    > Nikt za to nie zechce płacić.

    Ale to najwyżej wygląd na starych przeglądarkach się rozjedzie - tak z
    ciekawości uruchamiałem strony oparte o html5 na bardzo starych
    przeglądarkach - wygląd się rozjeżdżał, ale było lepiej niż na hybrydach
    z xml-em :)

    Nie uważam, żeby ktoś miał się przejmować wyglądem na starych
    przeglądarkach - bo jak sam zauważyłeś, te powinny być updatowane, no
    ale jak już ktoś wygrzebie jakąś staroć, to niech pliki ściągnie
    rozsądnie (zakładam, ciągle, że rozmawiamy o instytucji publicznej - bo
    do prywatnych inwestycji się nie mieszam, jak ktoś tam przesadzi z
    fajerwerkami, to po prostu przestanę tam zaglądać i tyle).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl