    From: gollum <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomylka w wysylce maila
    Date: Thu, 04 Jan 2007 15:50:00 +0100

    > A z jakiego tytulu ta rekompensata? Jak listonosz wrzuci Ci przez
    > pomylke do skrzynki list, ktory byl adresowany do sasiada, to domagasz
    > sie rekompensaty od listonosza/poczty?
    > Chyba za duzo filmow amerykanskich :P

    Roznica polega na tym, ze lst jest zaadresowany do wlasciwej i
    konkretnej osoby. A w maili nie ma imienia i nazwiska zwyciezcy... Jest
    tylko adres email.
    I teraz zasadniczo moglbym przyjac, ze to ja wygralem ta nagrode, ale
    jestem pewien ze nie spelnilem warunkow konkursu (wymyslenie hasla
    reklamowego, wyslanie do smsem).

    Tak czy inaczej ten post potraktujcie raczej z przymrozeniem oka, bo i
    tak bylem prawie pewien ze moge sie co najwyzej posmiac z tego e-maila:)