  • Data: 2018-11-25 11:55:20
    Temat: Re: Pomiar czasu i odległości
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-11-18 o 02:04, J.F. pisze:

    > Ale co - sprytny sprzedawca zmienial czas i omijal zakazane godziny ?

    Nie, sprzedawca zakaz miał "w nosie". Chodziło o wykazanie tego post
    factum. Złapaliśmy go na jednej sprzedaży w zakazanym czasie, ale
    chodziło mi o wykazanie, że to jakaś pojedyncza pomyłka, tylko celowe
    działanie, a sprawa nie była warta siedzenia kilka dni i sprawdzania, co
    kto kupił. Zresztą w małym sklepie wiejskim zaraz by sie zorientował.