  • Data: 2002-11-28 21:06:43
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĄ!!!!!
    Od: GL <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Nov 2002 20:02:06 GMT, "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <c...@a...ow.pl> wrote:

    >Coś takiego widziałem niedawno w jakiejś pomarańczowej książeczce o
    >marketingu internetowym. Specjalnie do niej zajrzałem, żeby rzucić
    >okiem na to, co piszą o mailingu...

    co ciekawe - takich głupot uczą na uczelniach. W prywatnych firmach
    szkoleniowych i doradczych, prowadzących szkolenia z wdrażania
    e-biznesu, od dawna uczy się o błędach popełnianych przy wykorzystaniu
    internetu do promocji marki i sprzedaży produktu. Mailing jest jednym
    z nich... BTW:... muszę pogadać z jednym z wykładowców, którzy
    prowadzą tego typu seminaria i szkolenia, żeby uczulał swoich
    kursantów na problem spamu...
    Może wytworzy się taka maniera, że dobre filrmy nie będą stosowały
    mailingu i stanie się on domeną obszczymurów biznesowych i będzie
    wytykany palcami, tak jak białe skarpetki swego czasu...

    GL