    From: Marcin <stern@im_Himmel.de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polska dla Polakow totalny OT
    Date: Fri, 16 Aug 2002 14:26:44 +0200

    jarek000 wrote:

    > Dla kogo Pan Bog stworzyl Polske z jej wielkimi lasami, gorami, rowninami,
    > zyzna gleba i cala ruda pod ziemia?

    no właśnie, dla kogo!

    > Kto jest dzisiaj panem w Polsce: czy potomkowie tych, ktorzy budowali kraj,
    > czy tez wielkie korporacje, ktore go ukradly?

    no właśnie!
    Uwłaszczyć Wiślan!
    Piastów przykuć do roli!
    (gdzieś czytałem, że Wiślanie byli zdecydowanie bardziej wojowniczy niż
    piastowie. Ci woleli ponoć krówkę popaść, żytko zasiać itd).

    > Kto eksploatuje nasze
    > cementownie, huty, kopalnie, kamieniolomy?

    Uwolnić kopalnie i całą resztę!!!!

    > Dlaczego potomkowie tych, ktorzy budowali Polske, zostali zredukowani do
    > zebrania o tzw. przywilej sluzenia tym, ktorzy spladrowali ich kraj?

    jarekzerozerozero, przyznaj się znasz jakichś Wiślan?

    > Zlodzieje, ktorzy zagrabili Polske, zainstalowali sie w sercach naszych
    > wielkich miast

    soro już o tym rozmawiamy, gdzi jest serce wroclawia,
    bo mam dziwne wrażenie, ze miasto jest w stanie przedzawałowym.
    Gdy poznam lokalizację wezwę lekarza :)

    > i swoimi finansowymi mackami kontroluja cale zycie
    > ekonomiczne naszego kraju.

    odrąbać macki finansowe, a finanse z macek podzielić!

    > Tak jak tamci, zadaja szacunku od spoleczenstwa, ktorego sami w ogole nie
    > szanuja.

    ehm ehm, w psmie też nie było nic jakoby kupcy ze światyni żądali dla
    siebie szacunku

    > Ze zlodziejami sie nie dyskutuje: wyrzuca sie ich tak szybko, jak to tylko
    > mozliwe.

    noooo,
    ale fajnie, zbudujmy wielką świątnię a potem wyrzućmy wszystkich,

    tylko, że wtedy będzie łatwiej przeprowadzać zbiórki pieniędzy na
    ulicach bez zewolenia MSWiA (a nie powiem dlaczego :) )

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa