  • 1. Data: 2002-08-15 00:51:36
    Temat: Polska dla Polakow
    Od: "at" <a...@x...promail.com>

    Użytkownik "jarek000" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ajgsek$eck$1@news.tpi.pl...
    *PLONK*

  • 2. Data: 2002-08-15 18:43:47
    Temat: Re: Polska dla Polakow
    Od: Marcin Wieczorek <i...@g...pl>

    On Thu, 15 Aug 2002 20:41:30 -1000, jarek000 <d...@w...pl> wrote:
    > [ciach bzdury]

    *PLONK*

    --
    Marcin Wieczorek

  • 3. Data: 2002-08-15 20:05:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Wieczorek" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnalntk4.qn.igor_tcg@taurus.copyservice.com.p
    l...
    > On Thu, 15 Aug 2002 20:41:30 -1000, jarek000 <d...@w...pl> wrote:
    > > [ciach bzdury]
    >
    > *PLONK*

    Co Cię tak zdenerwowało? Przecież to prawda.Z czym się nie zgadzasz?

    Leszek

  • 4. Data: 2002-08-15 20:18:01
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in news:ajh1ia$i23$1@topaz.icpnet.pl

    > Co Cię tak zdenerwowało?

    przecież widać że jest nawiedzony.

    chce z polski wyrzucić nie wiem... bankierów ? ekonomistów ? zostawić
    "klasę robotniczą" i zrobić jeden kołhoz na cała Polskę ?

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 5. Data: 2002-08-15 20:28:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > chce z polski wyrzucić nie wiem... bankierów ? ekonomistów ? zostawić
    > "klasę robotniczą" i zrobić jeden kołhoz na cała Polskę ?

    Może nic nie chce? Zasygnalizował tylko znany wszystkim fakt że w Polsce
    mało co zostało w polskich rękach. A że NTG to inna para kaloszy.Obdzielając
    tak szybko "plonkami" przyjdzie wygłaszać monologi w gronie rodzinnym;))))

    Leszek

  • 6. Data: 2002-08-16 06:41:30
    Od: "jarek000" <d...@w...pl>

    Dla kogo Pan Bog stworzyl Polske z jej wielkimi lasami, gorami, rowninami,
    zyzna gleba i cala ruda pod ziemia?
    Kto jest dzisiaj panem w Polsce: czy potomkowie tych, ktorzy budowali kraj,
    czy tez wielkie korporacje, ktore go ukradly? Kto eksploatuje nasze
    cementownie, huty, kopalnie, kamieniolomy?
    Dlaczego potomkowie tych, ktorzy budowali Polske, zostali zredukowani do
    zebrania o tzw. przywilej sluzenia tym, ktorzy spladrowali ich kraj?
    Praca naszych bohaterskich przodkow stala sie lupem chciwych finansistow.
    Zlodzieje, ktorzy zagrabili Polske, zainstalowali sie w sercach naszych
    wielkich miast i swoimi finansowymi mackami kontroluja cale zycie
    ekonomiczne naszego kraju. Robia to z tym samym zuchwalstwem, z jakim
    wymieniali pieniadze handlarze, ktorzy zainstalowali swoje stoly w Swiatyni
    w Jerozolimie w czasach Chrystusa.
    Tak samo jak tamci, ciesza sie lagodnoscia i hojnoscia przywodcow narodu.
    Tak jak tamci, zadaja szacunku od spoleczenstwa, ktorego sami w ogole nie
    szanuja.
    Tak jak ich duchowi przodkowie sprzed XIX wiekow, obecni handlarze
    pieniedzmi, kontrolerzy pieniedzy i kredytu, korumpuja swoimi lapowkami
    tych, ktorzy zarzadzaja wspolnym dobrem.
    Jak wowczas, tak i obecnie pracujacy musza harowac i sie ograniczac, podczas
    gdy ludzie pieniadza rozdzielaja, jak im sie podoba, pozwolenia na
    oddychanie.
    "A Jezus wszedl do Swiatyni Boga i wyrzucil wszystkich sprzedajacych i
    kupujacych w swiatyni i powywracal stoly zmieniajacych pieniadze..." (Mt
    21,12). Uczynili ze swiatyni jaskinie zlodzieji.
    Ze zlodziejami sie nie dyskutuje: wyrzuca sie ich tak szybko, jak to tylko
    mozliwe.
    Precz z Polski, zlodzieje i ich wspolnicy! Precz wszyscy, ktorzy zmuszacie
    ludnosc do przymierania glodem w obliczu gor niesprzedanej zywnosci! Precz
    wszyscy ci, ktorzy pograzacie Polske coraz bardziej w dlugach wraz z
    rozwojem kraju!
    Precz wszystkie korporacje, ktore kladziecie wasze chytre rece na nasz
    wegiel, cukier, energie, rzeki, przemysl i farmy! Precz wszyscy ich
    wspolnicy! Precz wszyscy, ktorzy zatruwacie opinie publiczna, media
    sprzedane wielkiej finansjerze, precz ci, ktorzy ukrywaja ich przestepstwa i
    ktorzy obsypuja pochwalami zlodzieji i ci, ktorzy nastawiaja ofiary przeciw
    sobie!
    Precz, wy wszyscy nieodpowiedzialni politycy, dla ktorych tylko pieniadze i
    lapowki za kontrakty sie licza! Precz zlodzieje! Precz lapowkarze! Polska
    musi byc zwrocona Polakom!

    boukun
    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm

  • 7. Data: 2002-08-16 09:24:05
    Od: poreba <d...@p...com>

    "jarek000" <d...@w...pl> popełnił 16 sie 2002 na pl.soc.prawo utwór

    > Dla kogo Pan Bog stworzyl Polske z jej wielkimi

    Przypomnijcie mi kochani, kogośmy przed osiedleniem się tutaj
    wypędzili? Germanów? jaćwingów - nieee, pamięta ktoś z historii?

    --
    pozdro
    poreba

  • 8. Data: 2002-08-16 12:13:58
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > chce z polski wyrzucić nie wiem... bankierów ? ekonomistów ?

    a dokąd wyrzucić?
    jesli do stanów, to prawników też wyrzucić! :-)

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 9. Data: 2002-08-16 12:26:44
    Temat: Re: Polska dla Polakow totalny OT
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    jarek000 wrote:

    > Dla kogo Pan Bog stworzyl Polske z jej wielkimi lasami, gorami, rowninami,
    > zyzna gleba i cala ruda pod ziemia?

    no właśnie, dla kogo!

    > Kto jest dzisiaj panem w Polsce: czy potomkowie tych, ktorzy budowali kraj,
    > czy tez wielkie korporacje, ktore go ukradly?

    no właśnie!
    Uwłaszczyć Wiślan!
    Piastów przykuć do roli!
    (gdzieś czytałem, że Wiślanie byli zdecydowanie bardziej wojowniczy niż
    piastowie. Ci woleli ponoć krówkę popaść, żytko zasiać itd).

    > Kto eksploatuje nasze
    > cementownie, huty, kopalnie, kamieniolomy?

    Uwolnić kopalnie i całą resztę!!!!

    > Dlaczego potomkowie tych, ktorzy budowali Polske, zostali zredukowani do
    > zebrania o tzw. przywilej sluzenia tym, ktorzy spladrowali ich kraj?

    jarekzerozerozero, przyznaj się znasz jakichś Wiślan?

    > Zlodzieje, ktorzy zagrabili Polske, zainstalowali sie w sercach naszych
    > wielkich miast

    soro już o tym rozmawiamy, gdzi jest serce wroclawia,
    bo mam dziwne wrażenie, ze miasto jest w stanie przedzawałowym.
    Gdy poznam lokalizację wezwę lekarza :)

    > i swoimi finansowymi mackami kontroluja cale zycie
    > ekonomiczne naszego kraju.

    odrąbać macki finansowe, a finanse z macek podzielić!

    > Tak jak tamci, zadaja szacunku od spoleczenstwa, ktorego sami w ogole nie
    > szanuja.

    ehm ehm, w psmie też nie było nic jakoby kupcy ze światyni żądali dla
    siebie szacunku

    > Ze zlodziejami sie nie dyskutuje: wyrzuca sie ich tak szybko, jak to tylko
    > mozliwe.

    noooo,
    ale fajnie, zbudujmy wielką świątnię a potem wyrzućmy wszystkich,

    tylko, że wtedy będzie łatwiej przeprowadzać zbiórki pieniędzy na
    ulicach bez zewolenia MSWiA (a nie powiem dlaczego :) )

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa