    From: Karol <y...@j...pl>
    Subject: Re: Polityka informacyjna RODO zawsze i wszędzie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Sender: Karol <>
    Date: Tue, 26 May 2020 22:32:57 +0200

    Dnia Tue, 26 May 2020 19:23:54 +0200, J.F. napisał(a):

    > Jakies dziwne rzeczy piszesz, tysiace firm przyjmuje przelewy i nie
    > informuje ... ale kto wie, moze i nalezy .

    Niesamowite, aż zajrzałem do RODO, ale wszystko wskazuje na to, że trzeba
    informować, bo art. 4 "przetwarzanie" to także przegladanie, więc jesli
    odbiorca przelewu przegląda hitorię swojego rachunku, to także chcąc nie
    chcąc przegląda dane przelewów
    art. 13 wskazuje, że administrator podaje...
    Jeśli ma się takich adresów mało, chociaż nie wiadomo ile to mało, to
    pretekst do kilkuset zł grzywny.