  • 1. Data: 2005-11-08 13:32:53
    Temat: Polisy posagowe PZU - uprawomocnienie wyroku i wyplata
    Od: "pjq " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    w dniu dzisiejszym sad zasadzil wyplate przez ubezpieczyciela zwaloryzowanej
    kwoty z polis posagowych. Po pierwsze, chcialbym zapytac, jaki jest czas
    uprawomocnienia tego wyroku i czy dostane potwierdzenie z sadu. Po drugie,
    zastawiam sie, jak odbywa sie wyplata - czy nalezy czekac na pismo z PZU, czy
    samemu udac sie do ubezpieczyciela?

    Z gory dziekuje za informacje i pozdrawiam,
    pjq

  • 2. Data: 2005-11-08 14:39:07
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    pjq napisał(a):
> [...]
    > zastawiam sie, jak odbywa sie wyplata - czy nalezy czekac na pismo z PZU, czy

    Poczekać minimum 21 dni aż wyrok sie uprawomocni.
    Sąd nic nie daje. Samamu należy złożyć wniosek o lkauzulę prawomocności.
    Z mojego doświadczenia to tylko później iśc do Komornika.

    Pozdrawiam
    michał

  • 3. Data: 2005-11-09 09:00:07
    Od: "pjq " <p...@g...pl>

    Mecenas napisał:

    > Poczekać minimum 21 dni aż wyrok sie uprawomocni.
    > Sąd nic nie daje. Samamu należy złożyć wniosek o lkauzulę prawomocności.
    > Z mojego doświadczenia to tylko później iśc do Komornika.

    Dzieki za informacje. A czy dopuszczalne/wskazane jest zlozenie wniosku o
    klauzule prawomocnosci przed uplywem 21 dni? Tak zeby wydana zostala od razu
    po uprawomocnieniu sie wyroku.

    Pozdrawiam,
    pjq

  • 4. Data: 2005-11-09 20:02:52
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    pjq napisał(a):
    > Dzieki za informacje. A czy dopuszczalne/wskazane jest zlozenie wniosku o
    > klauzule prawomocnosci przed uplywem 21 dni?

    jeśli zaznaczysz że chodzi o nadanie klauzuli po uprawomocnieniu się
    wyroku, to powinno przejść

    KG