  • 31. Data: 2004-06-19 15:49:52
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Było, było. Nie w tym wątku, ale żalił się kiedyś na wrednych kanarów,
    : którzy nie pozwolili jechac spokojnemu gapowiczowi;-))
    :

    pisalem tez ze mam miesieczny. A o kanarach mam swoje zdanie juz
    wyrobione, mam oczy i umiem obserwowac. Wystarczy mi tego co sie nagladalem.

    P.

    Ps.

    Znalazlem cos co wyjasnia sposob w jaki odpowiadacie ( Kanarów 2-óch :-) )

    Rzecz sie dzieje w szpitalu. Rodzi sie dziecko.
    Wszyscy tak patrzą na niego, nagle dzieciak mowi:
    - "Jezeli f:[a,b]->R jest ciągła to R-całkowalna"
    Wszyscy tacy zdziwieni patrza, lekarz na to:
    -"cos jest nie tak , za madre te dziecko"
    i wycięli mu lewa polkule mozgu.
    Budzi sie i lekarz go pyta:
    "ile to jest pierwiastek z 9"
    -"3"

    " o nie tak nie moze byc"
    i wycięli mu drugą półkule...budzi się .....i.... :

    " BILECIKI DO KONTROLI PROSZĘ "

  • 32. Data: 2004-06-19 15:54:33
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Popełniono jakieś
    > przestępstwo, wykroczenie? Może kontrolerzy byli nietrzeźwi? Niebardzo po
    > prostu rozumiem co niby policjanci mieli zrobić...

    jestes glupszy niz ustawa przewiduje (jak kazdy kanar)

  • 33. Data: 2004-06-19 15:56:23
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > " BILECIKI DO KONTROLI PROSZĘ "

    A lekarz ani nikt obecny ich nie mieli i musieli płacić wezwania.
    AS

  • 34. Data: 2004-06-19 16:00:31
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <a...@p...onet.pl> napisal(a):

    > A lekarz ani nikt obecny ich nie mieli i musieli płacić wezwania.

    ...na których nie musiało być podpisu, bo takich cwaniaczków to już
    dzieciak tysiące załatwił!

    ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 35. Data: 2004-06-19 16:04:38
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nie poźniej niż do następnego przystanku - tak jest w Regulaminie - nie
    > znasz tego?

    1) Trudno żebym znał regulaminy z calej Polski.
    2) Z opowieści męża pasażerki wynika ze wlasnie uczynila to pozniej.

    > Więc co, doczepisz się do osoby która /czeka w kolejce/ do skasowania
    > biletu?

    Wiele zalezy od tego kiedy dana osoba wsiadla :-)
    Jesli wsiadla 5 przystankow temu i nagle zapragnęła skasowac bilet bo mnie
    zobaczyła, to tak. Co innego jak ktos wsiada i bezposrednio po wejsciu
    podejmuje czynnosci majace na celu skasowanie biletu, wowczas kontroler ma
    obowiazek zaczekac na zakonczenie tych czynnosci i dopiero rozpoczac
    kontrole. Z tym ze, jak slusznie napisales, nie dalej niz do najblizszego
    przystanku.

    > Raz się do mnie taki jeden baran przyczepił - jeszcze drzwi
    > autobusu były otwarte - normalnie mnie tak zszokował że szepnąłęm mu parę
    > zdań do ucha i...nie skasowałem biletu wogóle - nie podjął dalszych
    > czynności pod moim adresem.

    <szok>
    Kto to widział prowadzić kontrolę podczas postoju na przystanku? Może to był
    jakiś lewus?

    > Mam nadzieje że kiedyś się spotkamy :D
    > Czasami jadę z mysłowic w kierunku katowic ....stukasz z jaworzna widać -
    > więc szansa jest....:D

    Nie widać :-)
    Stukam z Mysłowic, a pracuję w Kolejowym Przedsiębiostwie Związkowym w
    Katowicach zajmującym się kontrolą biletów w autobusach PKM Jaworzno,
    tramwajach KZK GOP Katowice i pociągach PKP PR. W Jaworznie pracuję tylko
    jeden dzien w tygodniu kiedy to mam dyzur w siedzibie PKM-u w trakcie
    którego przyjmuję skargi i reklamacje pasażerów.
    Moje numerki:
    1) 111 w PKM Jaworzno
    2) 2000 w KZK GOP
    3) 804012 na PKP
    Może i się spotkamy, kto wie :-)

    pdr
    Olo

  • 36. Data: 2004-06-19 16:07:34
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    Plonk imbecylu

  • 37. Data: 2004-06-19 16:15:26
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > Jakie znowu wezwanie?
    :
    : To sprzed kilku tygodni/może miesięcy.

    Zacytuj i nie buracz wiecej.

    P.

  • 38. Data: 2004-06-19 16:16:49
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Olo Kwasniak wyskrobał(a):
    > Acz wątpliwa. Nie wystarczy skasować bilet - bilet należy skasować
    > _bezposrednio_ po wejsciu do pojazdu.

    Jak to zrobić kupując bilet u kierowcy?
    Jakie ma to znaczenie później w przypadku odwołania? Bilet jest, ważny -
    więc o co chodzi? Jaki sąd uwzględni rzekomą "nienatychmiastowość"
    skasowania? Na podstawie jakiego dowodu?

    --
    Bartek Gliniecki

  • 39. Data: 2004-06-19 16:21:09
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <o...@p...wp.pl> napisal(a):
    > 3) 804012 na PKP

    Od dzisiaj patrzę na bilety po kontrolach! ;) A może wystaw gdzieś w
    sieci swoje zdjęcie? Wszyscy jesteśmy ciekawi!

  • 40. Data: 2004-06-19 16:25:57
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Od dzisiaj patrzę na bilety po kontrolach! ;) A może wystaw gdzieś w
    > sieci swoje zdjęcie? Wszyscy jesteśmy ciekawi!

    Jest ich pare w sieci, wystarczy poszukac :-)

    pdr
    Olo