  • Data: 2004-06-18 19:06:56
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    : Czujemy sie bardzo wzruszeni i wylalismy czytajac hektolitry sloz, ale
    : sprawa jest prosta do zalatwienia.
    : Nalezy nosic ze soba bilety, jak sie wie, ze nagle moga byc potrzebne.

    jestes bezczelny. Jezeli widzisz ze jedzie autobus, nie masz biletu i Wiesz
    ze mozesz
    go zakupic u kierowcy to musisz byc niezle pojebany by czekac np 30 minut na
    nowy autobus i bilet kupic w kiosku.

    :
    : Kupowanie u kierowcy biletów na przejazd 1 przystanku i placenie zan
    : 50zlotówka to proszenie sie o klopoty.

    niektorzy zarabiaja norlane pieniadze i nie zaswsze maja drobne. A jezeli
    kierowc anie ma wydac wowczas nie musisz kupowac biletu.

    :
    : Sądz sie jak chcesz. Ja bym raczj za glupote zony zaplacil bez szemrania.

    Jak glupi to zaplaci. Ja bym walczyl o swoje.

    P.

    Ps.
    Jedyny blad jaki popelnila jego zona to podpisanie tego.