  • Data: 2004-06-19 13:49:42
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pięciu dryblasów nie pozwoliło jej wysiąść z trolejbusu na przystanku ani
    > nawet na pętli. Nie użyli siły, ale nie mogła wysiąść i tyle, przez 30'
    była
    > przetrzymywana w trolejbusie, do tego dochodzi silny stresowi i presja
    > psychiczna.

    No widzisz - a sama jest sobie niestety winna. Nie lepiej było od razu
    okazać dowód osobisty? Przecież dane tak czy siak trafiły do kontrolerów...

    > Siłą nie trzymali ale faktycznie nie mogła nic zrobić. Próba kroku
    powodowała
    > nabicie się na ścianę z brzuchów... Aż do zakończenia sprawy z policjantem
    > nie została wypuszczona, przecież tak chyba nie powinno być...?

    Tak właśnie powinno być w przypadku gdy osoba bez ważnego biletu odmawia
    wylegitymowania się kontrolerom.

    > A jak coś dzieje się niezgodnie z prawem to chyba policjant może coś z tym
    > zrobić...?

    A co się działo niezgodnie z prawem?

    > A policjant był na miejscu, więc może miał ważniejsze sprawy,
    > ale zajmował się ustalaniem personaliów akurat mojej żony - co było
    > czynnością kompletnie jałową, z punktu widzenia powinności policji itd.

    Niby czemu tak uważasz? Policjant ma obowiązek takie dane ustalić i podać
    kontrolerom - to nie jest jego grzeczność czy dobra wola wobec ZKM...

    pdr
    Olo