  • Data: 2004-06-19 05:50:24
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18 cze o godzinie 19:29, na pl.soc.prawo, Bartek Gliniecki
    napisał(a):

    > Normalnie to żona powinna wysłać ich na drzewo i jeszcze skargę złożyć.
    > Miała bilet - miała.

    Przecież to właśnie zrobiła, po czym oni ją czasowo pozbawili wolności,
    /porwali/ i wezwali policję.

    > Kanar jet od sprawdzania biletów i mówienia "Dzień dobry", a nie od
    > dociekania motywów pasażera.

    Ale ci akurat postępowali inaczej, więc Twoja toeria ma się nijak do tego
    przypadku.

    > Kanary nic jej zrobić nie mogły. Po prostu w chamski sposób wymusili
    > podpisanie mandatu za niewinność.

    Nic nie zrobili? Pozbawili ją wolności, wywieźli gdzieś tam hen-hen. To nie
    jest mandat - tylko /opłata specjalna/.

    > Rozumiem Twoje oczekiwania i również uważam, że policjant powinien inaczej
    > się zachować, ale zauważ, że:
    > 1) z opisu wynika, że był sam a ich pięciu,

    A to co za argument?????

    > 2) policjant nie jest sądem, żeby rozstrzygać czy ktoś został podstawnie czy
    > bezpodstawnie zatrzymany

    Ano nie jest sądem. Ale ma strzec prawa i porządku. Co zrobiłbyś gdyby 5
    dresiarzy chciało od Ciebie 200 na tablety. Ty odmawiasz, oni dzwonia po
    policję. Przychodzi jeden mundurowy /nie widziałem jeszcze by na
    interwencję wysyłano jednego policjanta!!/, Ty próbujesz mu wytłumaczyć że
    to właściwie Ty jesteś ofiarą, a on, ten policjant mówi Ci że wezwali go
    dresiarze on nie jest sądem i że masz się bujać na drzewo - CO BYŚ ZROBIŁ W
    TAKIEJ SYTUACJI ?

    > 3) w większości przypadków, do których policjanci są wzywani, klienci
    > zapewne nie mają biletów

    To żaden argument.

    > 4) na miejscu żony po przybyciu policjanta i spisaniu zacząłbym się wyrywać.

    W jakim celu, po co, przecież została spisana i podpisała już /opłątę
    specjalną/.

    > Kanary nie odważyłyby się zatrzymać kogoś przy policjancie a gdyby nawet -
    > zaczałbym się szarpać i wrzeszczeć. Policjant na pewno by zareagował.

    Przecież kontrolerzy zatrzymali ją wcześniej i w majestacie policjanta przy
    jego czynnym udziale wymusili dane osobowe tej kobiety!

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany