  • 1. Data: 2005-11-19 19:48:17
    Temat: Policja zabrala mi kom:(
    Od: "Jacek11" <j...@p...pl>

    Witam, ide sobie ulica ,podeszlo do mnie 2 policjanow (chyba) jeden pokazal
    legitymacje, kazali sobie pokazac kom. pokazalem, sprawdzali numer, gdzies
    dzwonili (ze swojej), po rozmowie powiedzieli ze konfiskuja , ale idziemy na
    komende, bylo to na kasprowicza wiec blisko komendy, poszlismy ,przed
    komenda powiedzieli jednak ze moge isc i na zeznania dostane wezwanie,
    (wczesniej spisali mnie z dowodu, powiedzieli tez ze kom konfiskuja bo jest
    dowodem w sprawie karnej, sami weszli do komendy a mi powiedzieli ze moge
    isc i ze dostane to wezwanie.
    O co tu chodzi co mam teraz zrobic?
    Na ta kom mam papiery, paragon i pudelko kupowalem na allegro.
    Pozdawiam

    --

    m...@w...pl

  • 2. Data: 2005-11-19 19:51:29
    Temat: Re: Policja zabrala mi kom:(
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Jacek11 wrote:

    powiedzieli tez ze kom konfiskuja bo jest
    > dowodem w sprawie karnej, sami weszli do komendy a mi powiedzieli ze moge
    > isc i ze dostane to wezwanie.
    > O co tu chodzi co mam teraz zrobic?

    nie trolic.

    MZ

  • 3. Data: 2005-11-19 19:53:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek11" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konfiskuja bo jest dowodem w sprawie karnej, sami weszli do komendy a mi
    > powiedzieli ze moge isc i ze dostane to wezwanie.

    niech zgadne, polijcanci nie weszli do komisariatu ? :-)

  • 4. Data: 2005-11-19 20:00:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek11 wrote:
> [...]
    > isc i ze dostane to wezwanie.
    > O co tu chodzi co mam teraz zrobic?
    > Na ta kom mam papiery, paragon i pudelko kupowalem na allegro.

    frajerów się ostatnio rozmnożyło....
    chodzić i zbierać.

  • 5. Data: 2005-11-19 20:22:34
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jacek11 wrote:

    > O co tu chodzi co mam teraz zrobic?

    Zablokowac numer.

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 6. Data: 2005-11-19 20:24:49
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "Jacek11" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    >podeszlo do mnie 2 policjanow (chyba)

    Chyba nie tylko mi przypomniał sie przebój Rosiewicza "chłopcy
    radarowcy":-))

    HaNkA

  • 7. Data: 2005-11-19 20:47:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek11" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    Udać się na tę samą Komendę i ustalić, czemu nie dostałeś
    pokwitowania. Jeśli się okaże, ze to nie byli policjanci, to przy
    okazji od razu złożysz zawiadomienie o przestępstwie.

  • 8. Data: 2005-11-19 21:43:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek11 napisał(a):
> [...]
    > isc i ze dostane to wezwanie.
    > O co tu chodzi co mam teraz zrobic?
    > Na ta kom mam papiery, paragon i pudelko kupowalem na allegro.

    Dzisiaj ciagle natrafiam na cos, co mnie rozbawia :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos