  • 321. Data: 2005-01-11 09:19:35
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Leszek l...@p...fm ...

    > Słoma z papci zawsze wyjdzie w końcu.

    to ty wysyłałes 50 razy obrazek z trollem pomimo tego iz proszono cie abys
    przestał?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 322. Data: 2005-01-11 10:01:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Leszek napisał(a):

    > Ale TYLKO ty masz problem ze zrozumieniem(przemyśl to). A jest to grupa
    > dyskuyjna, publiczna. Publiczność rozumie (i niestety widzi i ocenia).

    Skad to wiesz? Dostajesz na priva jakies recenzje? ;P

    > I dlatego:
    > EOT-po co jeszcze bardziej "poprawiać" poziom grupy.

    A u mnie PLONK ;)

    j.

  • 323. Data: 2005-01-11 11:09:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Masz rację. Tylko ty i doktor jesteście normalni.
    > Reszta to idioci!
    > Idź do mamy, niech ci da lekarstwo;)))

    wspolczuje Twoim dzieciom

    P.

  • 324. Data: 2005-01-11 11:20:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:11012005.4A8B2FCC@budzik61.poznan.pl...
    > Użytkownik Leszek l...@p...fm ...

    > to ty wysyłałes 50 razy obrazek z trollem pomimo tego iz proszono cie abys
    > przestał?

    No i przestałem.
    Ile razy proszono o nie karmienie trolla-doktorka?

    Pzdr
    Leszek

  • 325. Data: 2005-01-11 11:23:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Skad to wiesz? Dostajesz na priva jakies recenzje? ;P

    Widzę. Poza tobą nikt pytań nie miał.

    > A u mnie PLONK ;)

    Tym już się "chwaliłeś". Zapomniałeś, czy nie potrafisz technicznie tego
    zrobić??
    To czy jeden z drugim "inteligentny inaczej" da mi plonka to mi zwisa i
    powiewa.Zostaje liczna rzesza myślących i potrafiących dyskutować.

  • 326. Data: 2005-01-11 19:41:47
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > No i przestałem.
    > Ile razy proszono o nie karmienie trolla-doktorka?
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Wziął pan leki na uspokojenie?

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 327. Data: 2005-01-11 19:42:40
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "Andrzej" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Uspokój się. Wszyscy wiemy, że tylko Ty jesteś normalny;))))))))))))))
    >
    > Leszek

    A ja nie?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 328. Data: 2005-01-11 19:45:37
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > wspolczuje Twoim dzieciom
    >
    > P.

    Słusznie, no bo będzie im dawał lekarstwa bez konsultacji z lekarzem, czy
    potrzeba czy nie?
    Kulczyka by pan wyleczył, bo ciagle choruje. Może jak wyzdrowieje to coś
    ruskiego teraz Polakom sprzeda na przykład armie czerwoną.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 329. Data: 2005-01-12 09:32:59
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    SQLwysyn <s...@s...pl> wrote:

    > Tak sie objawia homofobia Leszka. Mial zapewne traumatyczne przezycia
    > homoseksualne w dziecinstwie, które mu sie spodobaly ale stara sie sie
    > wyprzec z pamieci. Stad homofobia która ukrywa prawdziwe homoseksualne
    > potrzeby erotyczne.

    Możecie oznaczać jakoś swoje kretyńskie pyskówki?

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * GSM 0508878856
    jesteś jedną wielką prowokacją (C) Bylinek @ GG 22 października 2004

  • 330. Data: 2005-01-12 09:47:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Leszek l...@p...fm ...

    > No i przestałem.

    po wysłaniu 50 obrazków...

    > Ile razy proszono o nie karmienie trolla-doktorka?

    pojecie trollowania mozna róznie pojmowac, tak samo jak słome w papciach...

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")