  • 1. Data: 2004-12-16 22:29:02
    Temat: Policja+skup zlomu
    Od: Nurse <s...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów
    Niedawno zalozylem pierwszy biznes - skup zlomu :) (o dziwo w miare
    dochodowy interes), niestety jest to dzialalnosc o podwyzszonym ryzyku (wg
    policji). Problem jest nastepujacy: codziennie przychodza do mnie stroze
    prawa i szukaja kradzionych drutow, pokryw od studzienek itp. Nigdy nie
    znalezli zadnego "trefnego" materialu, jednak namietnie przeszukuja plac
    oraz biuro! Pytanie: czy musza miec jakis swistek i czy jezeli nie to czy
    w momencie zmiany nazwy dzialalnosci beda go musieli miec? Czy tylko
    dzialalnosc pt. "skup zlomu" jest narazona na tego typu akcje, czy moga
    wpadac sobie tak ot "z ulicy" do np. biura geodezyjnego mojego ojca? Z
    gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam

    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

  • 2. Data: 2004-12-16 22:32:39
    Temat: Re: Policja+skup zlomu
    Od: Arek <a...@e...net>

    Nurse rzecze:
    [..]
    > tego typu akcje, czy moga wpadac sobie tak ot "z ulicy" do np. biura
    > geodezyjnego mojego ojca? Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam

    Czekają aż im kryszę odpalisz, a Ty taki niedomyślny!
    Ale uważaj - wtedy też mają Cię w garści za łapówki :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2004-12-16 22:53:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nurse" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Teoretycznie możesz zacząć "stawiać opór". Skutek będzie taki, że
    odwiedzający Cię będą zabierać kogoś z IH (wagi), skarbówki (księgi) albo
    innych temu podobnych instytucji. Oni szukają tylko rzeczy kradzionych, więc
    po co sobie nawzajem utrudniać życie?

  • 4. Data: 2004-12-16 22:58:01
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

    > Czekają aż im kryszę odpalisz, a Ty taki niedomyślny!

    W ogóle jesteś nie na bieżąco z modną terminologią :) teraz sie mówi
    "wziątka" :)

    --
    "Nie troll, a BoLo. To coś więcej niż zwykły troll, to ubertroll."
    - Maciej Kaczyński dnia 26.10.2004 na prgkk

  • 5. Data: 2004-12-17 08:11:01
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > prawa i szukaja kradzionych drutow, pokryw od studzienek itp. Nigdy nie
    > znalezli zadnego "trefnego" materialu, jednak namietnie przeszukuja plac
    > oraz biuro! Pytanie: czy musza miec jakis swistek i czy jezeli nie to czy

    Maja racje i tyle. Wspolpracuj z nimi i nie utrudniaj im roboty. Jakby
    ci kiedys cos zlomiarze ukradli, to pewnie inaczej bys na to patrzyl.
    Dla wlasnego dobra spisuj tez z dowodu tych, ktorzy przynoszą podejrzane
    rzeczy typu kable, szyny, znaki drogowe ;) pokrywy studzienek, itp itd.

  • 6. Data: 2004-12-17 14:02:17
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@S...op.pl news:MPG.1c2cb300888d2474989d76@news.task.gda.pl

    > Dla wlasnego dobra spisuj tez z dowodu tych, ktorzy przynoszą podejrzane
    > rzeczy typu kable, szyny, znaki drogowe ;) pokrywy studzienek, itp itd.

    Mosty stalowe w kawalkach ;)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 7. Data: 2004-12-17 14:02:53
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@S...op.pl news:MPG.1c2cb300888d2474989d76@news.task.gda.pl

    > Dla wlasnego dobra spisuj tez z dowodu tych, ktorzy przynoszą podejrzane
    > rzeczy typu kable, szyny, znaki drogowe ;) pokrywy studzienek, itp itd.

    Mosty stalowe w kawalkach, wagony, tankowce, czolgi, pociski balistyczne ;)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 8. Data: 2004-12-17 14:47:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Dec 2004, Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> [...]
    >+ > rzeczy typu kable, szyny, znaki drogowe ;) pokrywy studzienek, itp itd.

    ...to jest mało śmieszne bo prawdziwe :[
    O ile wiem zarówno rozebranie mostu jak i sprzedaż na złom lokomotywy
    (stojącej jako zabytek zresztą) miały już miejsce....

    >+ tankowce,

    ...chyba w .pl nie mamy i jest to pewnie jedyny powód dla którego
    złomiarze się jeszcze tą działką nie zajęli :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2004-12-17 20:51:59
    Od: "Małgorzata K." <jar-jar@usun_to_z_tego_adresu.wp.pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

> [...]
    > Dla wlasnego dobra spisuj tez z dowodu tych, ktorzy przynoszą podejrzane
    > rzeczy typu kable, szyny, znaki drogowe ;) pokrywy studzienek, itp itd.

    Akurat do tego (i nie tylko) to jest zobowiazany przepisami ustawy o
    odpadach. (Dz. U nr 62, poz. 628 z 2001r.). Niestety obecnie nie moge
    sie dokopac do odpowiedniego artykulu, ale w poniedzialek powinnam znalezc.

    pozdrawiam

    Malgorzata

  • 10. Data: 2004-12-17 20:59:31
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Akurat do tego (i nie tylko) to jest zobowiazany przepisami ustawy o
    > odpadach. (Dz. U nr 62, poz. 628 z 2001r.). Niestety obecnie nie moge
    > sie dokopac do odpowiedniego artykulu, ale w poniedzialek powinnam znalezc.

    I co to daje ? Nic ... nadal kradną szyny i przewody z torow i linii
    zasilajacych. A juz ten most co ostatnio ukradli to bylo cos ... i to
    wszystko po zmianie przepisow.

    --
    Krzysiek, Krakow