    From: Nurse <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Policja+skup zlomu
    Date: Thu, 16 Dec 2004 23:29:02 +0100

    Witam Szanownych Grupowiczów
    Niedawno zalozylem pierwszy biznes - skup zlomu :) (o dziwo w miare
    dochodowy interes), niestety jest to dzialalnosc o podwyzszonym ryzyku (wg
    policji). Problem jest nastepujacy: codziennie przychodza do mnie stroze
    prawa i szukaja kradzionych drutow, pokryw od studzienek itp. Nigdy nie
    znalezli zadnego "trefnego" materialu, jednak namietnie przeszukuja plac
    oraz biuro! Pytanie: czy musza miec jakis swistek i czy jezeli nie to czy
    w momencie zmiany nazwy dzialalnosci beda go musieli miec? Czy tylko
    dzialalnosc pt. "skup zlomu" jest narazona na tego typu akcje, czy moga
    wpadac sobie tak ot "z ulicy" do np. biura geodezyjnego mojego ojca? Z
    gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam

    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/