  • Data: 2006-06-11 14:16:33
    Temat: Re: Policja, konfiskata komputera...i nie tylko.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > No oczywiście że to zrobiłem, tylko że nie znalazłem tam informacji o
    > tym, że trzeba podawać jakieś klucze prywatne. Ja pytałem o to czy takie
    > ,,Zarządzenie'' ma charakter tylko informacyjny, dla Policji, czy też
    > jest obowiązującym prawem. W sumie to zdziwiłbym się bardzo gdyby to
    > drugie. Więc gdyby jakiś policjant się na takowe powoływał, to mogę go
    > chyba odesłać na drzewo?

    to rozporzdazenie jest stworzone na podstawie obowiazujacych ustaw wiec
    obowiazuje kazdego, jakie moga byc skutki niezastosowania sie do
    polecenia policji poza przypadakmi opisanymi wyzej (74,182,183) to
    wyczytasz zapewne w 'ustawie o policji'.
    Zmusic to Cie pewnie skutecxznie nei zmusza ale pozbedziesz sie sprzetu
    na dluzszy okres.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".