  • Data: 2006-06-11 13:08:23
    Temat: Re: Policja, konfiskata komputera...i nie tylko.
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > tak, przeczytaj tresc przytoczonych artykułów. (jestem "trollem" :-)
    > nie prawnikiem)

    No oczywiście że to zrobiłem, tylko że nie znalazłem tam informacji o
    tym, że trzeba podawać jakieś klucze prywatne. Ja pytałem o to czy takie
    ,,Zarządzenie'' ma charakter tylko informacyjny, dla Policji, czy też
    jest obowiązującym prawem. W sumie to zdziwiłbym się bardzo gdyby to
    drugie. Więc gdyby jakiś policjant się na takowe powoływał, to mogę go
    chyba odesłać na drzewo?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak