  • Data: 2006-06-12 10:52:48
    Temat: Re: Policja, konfiskata komputera...i nie tylko.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San napisał(a):

    > zauwaz ---> ;)

    > Ja tylko zauwazam, ze wymienione dzialania i srodki moga byc i beda
    > uzyte proporcjonalnie do sytuacji.

    w omawianej przez ciebie sytuacji jezlei bomba miala by wybuchnac lada
    chwila to raczej skorzystano by ze stanu wyzszej koneicznosci, w
    przypadkach przeszukania zabrania tego chocby artykul ktory wymaga
    poszanowania dla czlowieka u ktorego dokonuje sie przeszukania.

    Powyzsze to nic w propownaniu z uprawnieniami agentow CBA.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".