  • Data: 2006-06-12 17:23:56
    Temat: Re: Policja, konfiskata komputera...i nie tylko.
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bardziej mi chodzi o te bomby i paznokcie ;)

    No z tymi paznokciami to tak napisalem, zeby to zobrazowac ;)

    > A to bym powitał z owacjami - wandali należy demolować ;->

    Chyba sie powoli za nich biora. Szkoda, ze dotarlo dopiero jak
    zdemolowali starowke. Mam nadzieje, ze jesliby przypadkiem doszlo do
    tego, co gornicysie odgrazali (ze zrobia wiekszy rozpie...ol na starowce
    niz kibole) to policja zareaguje rownie stanowczo...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m