  • 1. Data: 2006-06-09 17:04:25
    Temat: Policja, konfiskata komputera...i nie tylko.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, slyszalem ze jak policja wpada do domu na kontrole komputera (
    oczywiscie nie kontrola tylko przeszukanie w sprawie nielegalnych programow
    itp), to konfiskuje tez gotowke jak znajdzie, to prawda?
    Bez sensu, to juz nie mozna miec pieniedzy przy sobie?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2006-06-09 17:25:14
    Temat: Re: Policja, konfiskata komputera...i nie tylko.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jacek23 napisał(a) :
> [...]
    > itp), to konfiskuje tez gotowke jak znajdzie, to prawda?
    > Bez sensu, to juz nie mozna miec pieniedzy przy sobie?

    Dlaczego bez sensu. Można mieć. Zostaną zabezpieczone do rozprawy
    jako pochodzące, być może, z przestępstwa ;-)
    Nie wiem, tak sobie gdybam.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 3. Data: 2006-06-09 17:29:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
> [...]
    > itp), to konfiskuje tez gotowke jak znajdzie, to prawda?
    > Bez sensu, to juz nie mozna miec pieniedzy przy sobie?

    z tego samego zrodla slyszlaes z ktorego dowiedziales sie ze za sciagnie
    muzyki na wlasny uzytek mozna pojsc siedziec?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 4. Data: 2006-06-09 17:35:35
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie , z innego.
    I nie siedziec tylko i tak zawiasy , ale gorsze sa dolegliwosci finansowe bo
    proces karny, a byc moze i cywilny.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 5. Data: 2006-06-09 17:40:29
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Tak ma marginesie nie chodzi mi o to zeby popierac piractwo, tylko o to ze
    nawet jak masz legalne wszystko to moga pozabierac wszystko celem
    sprawdzenia.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 6. Data: 2006-06-09 17:54:57
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie wiem spytaj tych co sa ukarani w karnym i cywilnym.
    Mi chodzi tylko o sprzet , przy zalozemu ze sie ma wszystko legalne.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 7. Data: 2006-06-09 17:56:37
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek23 wrote:

> [...]
    > proces karny, a byc moze i cywilny.

    A karny za muzyke to z jakiego paragrafu?

    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________
    Polska krajem absurdu. Poczytaj o absurdach we wspolczesnym swiecie.
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 8. Data: 2006-06-09 18:20:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > A karny za muzyke to z jakiego paragrafu?

    no wlasnie nie chce podac tylko odsyla do swoich kolegow i dalej
    twoerdzi ze tak jest :)

    P.

  • 9. Data: 2006-06-09 18:22:41
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Na forum policyjnym mi odpowiedzieli ze tak musi byc (ze nawet jak nie
    znajda na miejscu to zabieraja sprzet i nie tylko) bo na miejscu nie maja
    swoich informatykow zeby sprzwdzic.
    podac linka?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 10. Data: 2006-06-09 19:24:05
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Jacek23 <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > itp), to konfiskuje tez gotowke jak znajdzie, to prawda?
    > Bez sensu, to juz nie mozna miec pieniedzy przy sobie?

    Podstawę prawną stanowi art. 291 i nast. kpk.