  • Data: 2006-06-12 06:35:44
    Temat: Re: Policja, konfiskata komputera...i nie tylko.
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL

    zauwaz ---> ;)

    > Mniej tanich filmów i komiksów - będzie lepiej dla ciebie ;)

    Ja tylko zauwazam, ze wymienione dzialania i srodki moga byc i beda
    uzyte proporcjonalnie do sytuacji. Palowac beda kiboli, albo gornikow
    rozwalajacych starowke i ich beda polewac woda, a nei czlowieka, ktory
    ma wizyte odnosnie podejrzenia posiadania nielegalnych programow...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m