  • Data: 2006-06-09 19:24:57
    Temat: Re: Policja, konfiskata komputera...i nie tylko.
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 wrote:
    > Na forum policyjnym mi odpowiedzieli ze tak musi byc (ze nawet jak nie
    > znajda na miejscu to zabieraja sprzet i nie tylko) bo na miejscu nie maja
    > swoich informatykow zeby sprzwdzic.

    Kłopoty kadrowe policji mnie nie interesują.

    Równie dobrze mogliby "na wszelki wypadek" z powodu braku alkomatów czy
    testów na narkotyki sholowywać wszystkie samochody - do czasu
    doprowadzenia kierowcy na badanie krwi.

    Każdy, kto zechce odebrać mi komputer (moje narzędzie pracy) "na wszelki
    wypadek do sprawdzenia", będzie zwykłym bandytą i złodziejem.

    Jeśli jest z policji to proszę bardzo - niech sobie sprawdzi na miejscu
    albo zrobi kopię dysku.

    A jak nie, to taki osobnik to jakiś przebieraniec.