  • Data: 2006-06-09 20:29:40
    Temat: Re: Policja, konfiskata komputera...i nie tylko.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a no wlasnie takie tez jest moje zdanie,, niestety podobno jest tak jak
    pisze ze zabieraja.
    Przemek, mowisz ze to nie mozliwe, pocztyaj fora, listy dyskusyjne zobacz co
    sie dzieje.
    Mojemu znajomenu zabrali w taki sposob komputer i lezy u nich juz pol roku,
    niema kto go sprawdzic, i nic nie moze zrobic, pisal odwolania, prozby itp,
    prokuratura odpowiada ze tak musi byc bo nie maja kim sprawdzic , i to dla
    dobra sledztwa jest.
    Z drugiej strony tez mi sie nie chce wierzyc zeby na anonimowe zgloszenie
    zaraz przylazili, w ten sposob mozna by kazdego udupic, ale znow znajomy
    policjant mojego znajomego mowil mi osobiscie ze wystarczy na kogos doniesc
    anonimowo ze handluje narkotykami i ma wiazd na chate na bank i to w
    podskokach, narkotykow nie znajda , ale komputer zabiora bo jak widza
    komputer to nie wazne w jakiej sprawie by byli (chodzby jakies zgloszenie o
    zaklucaniu ciszy nocjej) to pytaja o system ito. nie wiem czy przy takim
    dokladnie zgloszeniu by zabierali ale pytaja , no a jak nie potrafisz
    udowadnic legalnoci to maja inne wyjscie?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.