  • 1. Data: 2005-12-14 08:53:56
    Temat: Podyplomowe studia prawnicze
    Od: "Absolwent" <k...@w...pl>

    Gdzie w polsce sa podyplomowe studia prawnicze (ogolne). Jestem po
    administracji i szukam szkoly wyzszej na ktorej po skonczeniu 2-letnich
    studiow podyplomowych bede mogl otrzymac tytul magistra prawa

    pozdr

  • 2. Data: 2005-12-14 09:07:40
    Temat: Re: Podyplomowe studia prawnicze
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Absolwent napisał(a):
    > Gdzie w polsce sa podyplomowe studia prawnicze (ogolne). Jestem po
    > administracji i szukam szkoly wyzszej na ktorej po skonczeniu 2-letnich
    > studiow podyplomowych bede mogl otrzymac tytul magistra prawa

    Zapomnij.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2005-12-14 09:24:05
    Od: "Absolwent" <K...@w...pl>

    > Zapomnij.

    Dlaczego? Przeciez do niedawna byla taka mozliwosc na Uniwersytecie
    Wrocławskim (tam konczylem administracje) to mysle ze w innych miastach jest
    jeszcze taka opcja.

  • 4. Data: 2005-12-14 09:25:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Absolwent napisał(a):

    > Dlaczego? Przeciez do niedawna byla taka mozliwosc na Uniwersytecie
    > Wrocławskim

    Naprawdę? A jesteś przekonany że były to studia podyplomowe?

  • 5. Data: 2005-12-14 09:35:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Absolwent napisał(a):
    > Gdzie w polsce sa podyplomowe studia prawnicze (ogolne). Jestem po
    > administracji i szukam szkoly wyzszej na ktorej po skonczeniu 2-letnich
    > studiow podyplomowych bede mogl otrzymac tytul magistra prawa

    Nie ma nigdzie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-12-14 10:08:41
    Od: "Absolwent" <K...@w...pl>

    > Naprawdę? A jesteś przekonany że były to studia podyplomowe?

    Ok. To byly studia uzupełniajace. Pomylilem sie w nazewnictwie. Tym nie
    mniej istniala mozliwosc studiowania prawa po skonczonych studiach
    administracyjnych. Czy w takim razie istnieja w Polsce uzupelniajace studia
    prawa?

  • 7. Data: 2005-12-14 20:22:04
    Od: paweł <z...@w...pl>

    Użytkownik "Absolwent" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    | Gdzie w polsce sa podyplomowe studia prawnicze (ogolne). Jestem po
    | administracji i szukam szkoly wyzszej na ktorej po skonczeniu 2-letnich
    | studiow podyplomowych bede mogl otrzymac tytul magistra prawa

    Jeszcze niedawno studia takie były na Uniwersytecie w Toruniu,
    Olsztynie,Gdańsku. Teraz nie ma w tych miastach. Myślę, że było zbyt małe
    zainteresowanie. Alke wydaje mi się, że uczelnie wrócą do tej formy studiów,
    kiedy zobaczą, że zaintersowanie wzrosło. Więc pytaj w dziekanatach tych
    uczelni, zobaczą, że ludzie się intersują, to znowu utworzą 2 letnie studia
    uzupełniające prawa.
    Pozdrawiam
    pka