  • 1. Data: 2005-12-14 10:31:43
    Temat: Ksiazka w internecie
    Od: "Adam Boduch" <adam@NO_SPAM.boduch.net>

    Witam!

    Napisalem ksiazke, ktora zostala wydana w 2003 roku. Jednak jej naklad sie
    juz wyczerpal,
    a ja chcialbym umiescic ksiazke za darmo w internecie. Czy wydawca moze mi
    tego zabronic?
    Dodam, ze w umowie nic na ten temat nie ma, jedyne slowo "prawo" jakie pada
    w umowie dotyczy
    prawa majatkowego (wydawca bierze na siebie koszty wydania ksiazki, a w
    zamian czerpie zyski
    ze sprzedazy).

    Jak to wyglada z prawnego punktu widzenia? Mozna mi tego zabronic, pomimo ze
    jestem jedynym autorem?

    --
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-12-14 11:29:51
    Temat: Re: Ksiazka w internecie
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Adam Boduch wrote:
> [...]
    > ze sprzedazy).
    >
    > Jak to wyglada z prawnego punktu widzenia? Mozna mi tego zabronic, pomimo ze

    Bez dokładnego przestudiowania umowy nikt na to pytanie nie odpowie,
    można tylko gdybać..., ale raczej może :)

    Pozdrawiam
    @

  • 3. Data: 2005-12-19 13:01:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak to wyglada z prawnego punktu widzenia? Mozna mi tego zabronic, pomimo
    > ze jestem jedynym autorem?

    jezeli wydawca posiada autorskie prawa majatkowe to nie mozesz.