  • 1. Data: 2005-12-14 08:28:09
    Temat: dłużnik a sprawa sądowa
    Od: "serfer" <s...@g...pl>

    Witam serdecznie,
    Mój dłużnik - instytucja - nie zapłacił mi za fakturę wystawioną kilka
    miesięcy temu.
    Wysyłam pisma z wezwaniem do zapłaty ale są odsyłane do mnie z powrotem z
    powodu "zwrot nie podjęto w terminie".
    Pytanie :
    1-czy w takiej sytuacji moge wystapić do sądu o wydanie nakazu zapłaty w
    postępowaniu uproszczonym czy też powinienem jednak dostarczyć pismo z
    wezwaniem o zapłatę. W instytucji owej trudno kogoś zastać a jak już jest to
    nikt nie chce potwierdzić przyjęcia wezwania.
    2- czy do skierowania sprawy do sądu wystarczy pozew i faktura czy też musze
    mieć jakieś dokumenty rejestrowe instytucji której wystawiłem fakturę?

    Bardzo będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
    pozdr serfer

  • 2. Data: 2005-12-14 16:31:00
    Temat: Re: dłużnik a sprawa sądowa
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    spokojnie mozesz zlozyc pozew
    podnies ,ze dluznik nie odbiera wezwania.. przynajmniej masz pewnosc ,ze tam
    sie znajduje jego siedziba wiec nie bedzie problemu z doreczeniem nakazuw
    uzasie napisz skad wierzytelnosc , dolacz fakture , napisz ,ze nie odbiera
    wezwania itd itp i dostaniesz nakaz spokojnie
    jezeli masz jakies pytania to wal
    pozdr
    Łukasz

  • 3. Data: 2005-12-15 08:27:01
    Od: "serfer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nakazuw uzasie napisz skad wierzytelnosc , dolacz fakture , napisz ,ze nie
    > odbiera wezwania itd itp i dostaniesz nakaz spokojnie
    dziękuje