    From: "Kaja" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podwyższenia alimentów
    Date: Wed, 6 Feb 2002 15:57:41 +0100

    > Mozemy sobie podac rece - tez od kilku lat (4 a nie 10) zyje w dlugach.
    Tez
    > na utrzymaniu wyrozumialej matki. Tez czekam na kolejna rozprawe .... to
    > koniec podobienstw .... i zastanawiam sie, czy wreszcie sad podwyzszy
    > alimenty.

    Moze ja sie wypowiem jako trzecia strona, czyli dziecko. Mieszkalam z mama,
    a ojciec placil alimanty. Mniej wiecej co pol roku mama musiala zakladac
    sprawe o alimenty, gdyz szalala inflacja i ceny sie zmienialy. Dobry tatus
    nigdy nic wiecej nie dolozyl, a odwiedzal nas tylko wtedy gdy przyjezdzal na
    rozprawy. Moja mama robila wszystko, od ust sobie odejmowala, zeby ubrac i
    wyzywic swoje dzieci, a ojciec zyl sobie wygodnie. Zawsze zanizal swoje
    dochody (prowadzil DG), zeby mniej placic, a prawda byla taka, ze na
    jedzenie dla swoich psow (oczywiscie rasowe) wydawal wiecej niz na dzieci. W
    zyciu ojciec nie zaplacil nam za kolonie, nie kupowal ksiazek itd. A teraz
    chodzi i chwali sie, ze jego corka skonczyla najlepsza uczelnie ekonomiczna
    w kraju. Ale dzieki komu? przeciez to moja mama zadbala o moje
    wyksztalcenie, a nie ojciec.
    Tak wiec prosze was drodzy rodzice niewychowujacy dzieci, okazcie im duzo
    serca i sprobujcie sie dogadac ze swoimi ex, bo klotnie przy dzieciach to
    nic dobrego.

    Agnieszka (teraz juz majaca swoja rodzine)