  • Data: 2002-02-06 16:00:09
    Temat: Re: Podwyższenia alimentów
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sqra" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a3rhb1$dm6$1@news.tpi.pl...
    > zdecydowanie nie uwazam tego za normalne i o niczym takim nie napisalem
    > napisalem o tym ze chcialem aby syn był ze mna
    > proste

    Przepraszam!
    Nie zrozumialam - bije sie w piersi.
    Ojciec moich dzieci tak daleko odbiega od wizerunku czlowieka, ktory moglby
    sie zajac dziecmi, ze nie przyszlo mi do glowy, ze sa tacy ojcowie - sorry.
    Nie znam statystyk (o ktore pyta Winetu) - znam tylko swoj jeden przypadek -
    ale dzieki grupie poznalam wiecej - i jakze odmiennych od mojego.

    Chyle czola przed takimi Ojcami - walczcie o swoje dzieci.
    Uwazam, ze plec nie ma tu znaczenia - wazne, zeby byc dobrym rodzicem.
    Ale co, jesli jest dwoje dobrych rodzicow ..... ?

    Pozdrawiam
    Ewa