  • Data: 2002-02-07 08:59:59
    Temat: Re: Podwyższenia alimentów
    Od: "WB" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >.... Nam nawet tego nawet nie probowal
    > tego wynagrodzic, a teraz wymaga zebym przyjezdzala na wigilie i mowila do
    > niego tatus...

    Z tego co się orientuję to niestety bardzo częsta sytuacja. Najczęściej
    dojrzewamy w momencie gdy zostało nam niewiele życia .Widziałem ostatnio
    film o handlarzu narkotyków, który w istocie kochał swoje dziecko, ale w
    wyniku paru pobytów w więzieniu, mimo jego usilnych starań całkowicie
    utracił z nim kontakt - muszę przyznać, że przy finałowej scenie stanęła mi
    klucha w gardle - niestety życie jest jedną wielką niewiadomą i nie ułatwia
    nam egzystencji. Niem mam pojęcia jakie jest lekarstwo na ochronę dzieci
    przed skutkami nieporozumień rodziców, pewno rozsądek i mądrość rodziców,
    którzy sami twierdzą, że są mądrzejsi i przedewszystkim "dbają" o dobro
    dziecka. Być może ktoś zrobił na ten temat doktorat, ale niestety w praktyce
    jest tak jak jest.

    WB