    From: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podwyższenia alimentów
    Date: Wed, 6 Feb 2002 15:15:09 +0100

    Użytkownik "Sqra" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a3rcj6$doh$1@news.tpi.pl...

    > jakos
    >
    > zgadzam sie jak najbardziej
    > i to plec meska powinna poszukiwac dodatkowych zrodel utrzymania
    > :))
    daj spokoj - kto ma wiecej mozliwosci, to zarabia wiecej - bez uprzedzen do
    plci :)

    > a realnie wyglada to tak ze zlosliwie nie chce znalezc dodatkowego zajecia
    > zeby tylko nie placic wiecej ...
    > prawda ?

    znowu przesadzasz - napisalam co o tym mysle - rozsadne proporcje

    > zastanawia mnie jedno
    > jestem zlosliwy i postanowilem zarabiac bardzo malo ( choc i tak jest to
    > wiecej niz zarabia matka dziecka ) po to tylko zeby zrobic matce dziecka
    na
    > zlosc .
    > kiedy zaproponowalem zamiane ( jesli syn bedzie u mnie z pewnoscia
    znajdzie
    > lepsza prace etc ) nie zgodzila sie .....
    > dziwne ?

    No i tutaj mnie zadziwiles. Myslisz, ze to normalne dla dziecka, ze sie je
    tak przerzuca? Ile ono ma lat?
    Moje dzieci maja 11 i 15 i dom maja ze mna. Chociaz moglabym sobie
    wyobrazic, ze gdzies za 2-3 lata syn (starszy) moglby zamieszkac z ojcem
    (gdyby chcieli) - chodzi mi o potrzeby emocjonalne dzieci.
    Ale ojcu jest wygodnie mieszkac niedaleko i odwiedzac dzieci kiedy ma ochote
    (nawet nie wykorzystuje czasu 3 razy w tygodniu - ustalonego w sadzie).
    Wazne jest tez, czy mialbys czas zajmowac sie dzieckiem, czy masz nowa
    rodzine itd. Pewnie, ze wtedy matka dziecka moglaby wiecej pracowac (gdyby
    miala prace).
    To wszystko zalezy od wielu rzeczy.

    Pozdrawiam
    Ewa