  • 1. Data: 2006-12-22 15:56:47
    Temat: Podrabianie podpisów-c.d.(załamka)
    Od: "JC" <x...@g...pl>

    Witam,
    po raz 4 byłem już na komisariacie i finalnie udało mi się doczekać
    przyjścia policjanta, który sporządził jakąś notatkę nt podrobienia mojego
    podpisu przez kierownika...Niestety, wygląda na to, że zmarnowałem tylko
    czas. Najpierw pan policmajster kłócił się ze mną, że taka lista to nie jest
    dokument, później, że to nie jest fałszowanie, po chwili wymyślił, że skoro
    to miało miejsce w pracy, to powinienem z tym iść do PIP...Jestem
    zmasakrowany stanem wiedzy nt prawa u tego funkcjonariusza, co gorsza,
    decyzję o tym, czy wszczynać dochodzenie ma podjąć jakiś jego
    przełożony-jeśli jest takim samym "fachowcem", to nie ma co się łudzić-nic
    nie osiągnę. Czy ktoś z wrocławskich grupowiczów mógłby (niekoniecznie
    charytatywnie) pomóc mi w tej sprawie ? Chyba przysługuje mi jakieś
    odwołanie od ew. negatywnej decyzji policji dot. wszczęcia postępowania ?

    pzdr
    JC

  • 2. Data: 2006-12-22 16:31:14
    Temat: Re: Podrabianie podpisów-c.d.(załamka)
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Fri, 22 Dec 2006 16:56:47 +0100, JC napisał(a):

> [...]
    > charytatywnie) pomóc mi w tej sprawie ? Chyba przysługuje mi jakieś
    > odwołanie od ew. negatywnej decyzji policji dot. wszczęcia postępowania ?

    każdy koto Twój podpis podrabia przerabia ,lub go usuwa w celu wywołania
    określonego skutku prawnego /lub nap.: mającego jakiś fakt potwierdzić bądź
    zaprzeczyć/ ,lub np.: finansowego dopuszcza się przestępstwa.
    Skoro panowie policjanci nie przyjęli od Ciebie zawiadomienia o
    przestępstwie to Ty napisz zawiadomienie o przestępstwie w którym opisz
    problem i dodaj ,że jesteś świadom odpowiedzialności karnej za fałszywe
    oskarżenie i fałszywe zeznania oraz odpowiedzialności za zawiadomienie o
    niepopełnionym przestępstwie i listem poleconym wyślij do prokuratury.
    Dodaj też stosowną skargę na policjantów. To wystarczy. Zachowanie
    policjantów jest zapewne wyrazem "skutecznego ograniczania przestępczości"
    o czym politycy ciągle zapewniają.
    akala

  • 3. Data: 2006-12-22 16:55:07
    Od: "JC" <x...@g...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > oskarżenie i fałszywe zeznania oraz odpowiedzialności za zawiadomienie o
    > niepopełnionym przestępstwie i listem poleconym wyślij do prokuratury.

    Na jakimś specjalnym formularzu ?

    > Dodaj też stosowną skargę na policjantów.

    Hm. Na tym samym papierze, na którym będę opisywał sprawę, czy potraktować
    to jako osobną procedurę ?

    Dzięki za rady, pozdrawiam
    JC

  • 4. Data: 2006-12-22 20:02:44
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Fri, 22 Dec 2006 17:55:07 +0100, JC napisał(a):

> [...]
    >
    > Na jakimś specjalnym formularzu ?

    > Hm. Na tym samym papierze, na którym będę opisywał sprawę, czy potraktować

    zbyt wiele się zastanawiasz ,a za mało działasz ,gdyby był potrzebny
    formularz lub to o co zapytałeś by było ważne to bym napisał

    akala

  • 5. Data: 2006-12-22 20:02:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JC" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na jakimś specjalnym formularzu ?

    Zawiadomienie składa się w formie pisma i nie dodawaj do niego żadnych
    oświadczeń o odpowiedzialności karnej, bo to nie ma sensu. Pogrzeb w archiwum
    grupy, bo kilka razy już dawałem tu wzór zawiadomienia.

    > Hm. Na tym samym papierze, na którym będę opisywał sprawę, czy potraktować to
    > jako osobną procedurę ?

    Jak na arzie, to nie bardzo jest na co się skarżyć. No ale jeśli już koneicznie
    musisz, to oczywiście, ze nie w tym samym dokumencie. Skargę skałda się do
    właściwego miejscowo Komendanta Policji.