  • 1. Data: 2006-12-22 15:13:42
    Temat: Heyah i SMS-y
    Od: "Robol" <s...@T...pl>

    Mam spór z Heyah.
    Niby drobiazg , ale nie cierpię ustępowania w sprawach kiedy czuję, że ktoś
    nie postępuje ok. Ale może się mylę [?]. Po kolei. Dostałem SMS-a. Takiej
    treści:
    "Biuro Obsługi...Heyah!0.5 grosza za SMS,22 grosze za SMS,22grosze za
    minute.Wpisz kod *115*1# i za 5.5 zl zaladuj na konto Pakiet 1500 SMSow
    wymienianych na 25 minut do wykorzystania w sieci Heyah."

    Aktywowałem usługę i otrzymałem takie potwierdzenie:

    "+48888002222 Heyah! Liczba aktywowanych pakietow to:1.Jeden pakiet=25 minut
    wymiennych na 1500 SMSow. Sprawdzanie liczby minut/SMSów do wykorzystania
    kodem *102#"

    Sprawdzenie tego kodu wygląda dziś tak :

    "Sprawdzanie =Liczba minut/SMSow do wykorzystania :24/1489"

    Na drugi dzień po aktywacji stała się tragedia. Telefon utracił połączenia
    wychodzące. Wysyłając SMS-y do sieci ERA wyzerowałem sobie konto. Straciłem
    ważne kontakty w tym czasie i zwalniałem się z pracy aby doładować konto.

    Dzwoniłem na infolinię [801]gdzie odesłano mnie z reklamacją na płatny
    [złotówka za minutę] numer dla złożenia rekalmacji i obowiązkowo z podaniem
    końcówki numeru PUK, którego nie miałem pod ręką.Udało mi się odszukać adres
    e-mail i tam złożyłem pytanie/skargę. Na drugi dzień miła Pani przez telefon
    poinformowała mnie, że te SMS-y są darmowe tylko w połączeniach heyah-heyah.
    W innych nie. Sprawdziłem potem i w ofercie SMS-owej nie doszukałem się
    wyjątkowo czytelnej informacji o tym fakcie. Powtórnie więc wysłałem
    e-maila z zapytaniem i prośbą o zwrot symbolicznej sumy którą straciłem
    10-20 zł. Mailem dostałem odpowiedz, że :

    " Odnosząc się do Pańskich uwag pragniemy wyjaśnić, że w wiadomości SMS, ze
    względu na jej ograniczoną pojemność (160 znaków), nie jest możliwe podanie
    wszystkich zasad korzystania z danej oferty. Dlatego też w SMS-ie zachęcamy
    do odwiedzin naszej strony www.heyah.pl, na której znajduje się regulamin
    oferty "Magiczny Pakiet Minut lub SMS". Ponadto chcielibyśmy dodać, iż nie
    zapoznanie Użytkownika z regulaminem danej oferty nie może stanowić podstaw
    do reklamacji."

    [Tutaj już widzę przekłamanie. W ofercie SMS-owej nie ma odwołania do www
    [?!] ]

    Napisałem po raz trzeci, że mnie obowiązuje oferta SMSowa, a nie inne fakty
    i otrzymałem ponownie pismo : "Przypaminam, iż wszelkie kwestie w sprawie
    oferty Magicznych Pakietów Minut lub SMS-ów" są dostępne w jego Regulaminie
    dostępnym min. na stronie serwisu www.heyah.pl w zakładce MENU > PROMOCJE >
    Magiczne Pakiety. "

    Czyli wciąż w kółko to samo.

    Może podpowiecie mi: Czy mnie się tylko tak wydaje czy to jest robienie
    ludzi w balona ?

    Pozdrawiam Świątecznie

    StSt

  • 2. Data: 2006-12-22 16:14:56
    Temat: Re: Heyah i SMS-y
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Robol" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Może podpowiecie mi: Czy mnie się tylko tak wydaje czy to jest robienie ludzi

    Wyraźnie masz w treści sms napisane, że pakiety idą do heyah. Czytasz i nie
    rozumiesz?

  • 3. Data: 2006-12-22 16:32:50
    Od: "Robol" <s...@T...pl>

    > Użytkownik "Robol" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Wyraźnie masz w treści sms napisane, że pakiety idą do heyah. Czytasz i
    > nie rozumiesz?
    Nie zgadzam się z Twoją opinią. Czytam i rozumiem. Po pierwsze cytujesz
    informacje o rozmowie , a piszesz o SMS-ach. Zwróc uwagę , że określenie to
    jest "podpięte" pod rozmowy , a nie pod SMS-y.Po drugie: Sformułowanie "do
    wykorzystania w sieci Heyah" jest wyjątkowo nieprecyzyjne i mam prawo
    rozumieć, że skoro korzystam z sieci Heyah dzwoniąc do Ery to spełniam
    warunek albowiem "wykorzystałem to w sieci Heyah". Brak precyzji w
    określeniach działa na moją korzyść.

    StSt-Robol

  • 4. Data: 2006-12-22 17:01:22
    Od: "Ola" <d...@v...pl>

    Ja korzystam z Orange-go i tam od zawsze wiadomo ze jak cos super tanio w
    promocji to tylko do Orange. I po prostu tego typu pakietow nie kupuje. No
    ale kazdy sie o tym kiedys dowiaduje pierwszy raz - dowiedziales sie, juz
    wiesz, nastepnym razem czegos takiego nie kupisz. Ale litosci - wydales na
    to 5 zl! I o taka kwote i o to, ze nie mogles wyslac SMSa bedziesz sie teraz
    pieklil z konsultantami? Powodzenia... Ja tam bym radzila odpuscic,
    zwlaszcza ze swieta ida i trzeba sobie przebaczac ;-))

  • 5. Data: 2006-12-22 17:29:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Czytam i rozumiem. Po pierwsze cytujesz
    > informacje o rozmowie , a piszesz o SMS-ach.

    To popatrz dokładnie:
    "> wymienianych na 25 minut do wykorzystania w sieci Heyah."

    Zwróc uwagę , że określenie to
    > jest "podpięte" pod rozmowy , a nie pod SMS-y.

    Ty chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem, tego co sam piszesz:
    "Wpisz kod *115*1# i za 5.5 zl zaladuj na konto Pakiet 1500 SMSow
    wymienianych na 25 minut do wykorzystania w sieci Heyah."

    To oznacza, że zamawiasz pakiet 1500 SMS, które są wymienne na 25 min.
    Wykorzystujesz je do sieci Heyah.

> [...]
    > rozumieć, że skoro korzystam z sieci Heyah dzwoniąc do Ery to spełniam
    > warunek albowiem "wykorzystałem to w sieci Heyah". Brak precyzji w

    Heyah to heyah, a nie era. Jedyne co mają wspólnego to PTC. Wg. prawa, to są
    inne sieci. Myślisz czemu w Tik-Taku mają zapis, że ich pakiety są do sieci Era
    I Heyah ? Dla jaj ? Nudziło się im ? Przemyśl to dokładnie.

  • 6. Data: 2006-12-22 17:35:02
    Od: Cychol <cychol@usun_to.cychol.net>

    On 2006-12-22 17:32:50 +0100, "Robol" <s...@T...pl> said:

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nie zgadzam się z Twoją opinią. Czytam i rozumiem.

    ...chyba jednak nie :-)

    cytuję Twój pierwszy post:

    --
    pozdrawiam Cychol

  • 7. Data: 2006-12-22 19:17:21
    Od: "Robol" <s...@T...pl>

    Użytkownik "Cychol" <cychol@usun_to.cychol.net> napisał w wiadomości

    > ...chyba jednak nie :-)
    >
    > cytuję Twój pierwszy post:

    > --
    > pozdrawiam Cychol

    Prawa logiki mówią, że wpis ten oznaczas dowolną sieć dla SMS i b liżej
    nieokreślone pojęcie 25 minut "z wykorzystaniem w sieci Heyah". Swoją drogą
    mam wrażenie jakby się sztab Heyah udzielał w odpowiadaniu.. Albowiem
    zapodałem im adres do posta.Chyba, że logika różne ma imiona.
    Robol

  • 8. Data: 2006-12-22 19:49:22
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 22 Dec 2006 20:17:21 +0100, Robol napisał(a):

    > że logika różne ma imiona.

    Jakos wszyscy potrafia zrozumiec co oznacza ten zapis, tylko nie ty...

    --
    "Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie idioty,
    niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości".

  • 9. Data: 2006-12-22 21:08:40
    Od: m...@g...com

    Robol wrote:
    [...]
> [...]
    > drogą mam wrażenie jakby się sztab Heyah udzielał w odpowiadaniu..
    > Albowiem zapodałem im adres do posta.Chyba, że logika różne ma imiona.

    Owszem, ten zapis mógłby być mylący, jakbyś się urodził wczoraj, albo jakby
    dopiero od wczoraj zaczęli takie określenie stosować.

    Ale określenie "do wykorzystania w sieci XXX", od dekady albo i dłużej
    znaczy "do wykorzystania w sytuacji gdy odbiorca jest w sieci XXX". I
    wszyscy zdążyli taką wiedzę posiąść, zaś ty odkrywasz Amerykę i się
    strasznie dziwisz ...

    p. m.

  • 10. Data: 2006-12-22 21:25:55
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Prawa logiki mówią, że wpis ten oznaczas dowolną sieć dla SMS

    Nie żartuj.

    "W Krakowie" nie oznacza "na dowolnej trasie z Krakowa
    do innego miasta, a także w tymże mieście".

    Czy teraz rozumiesz, że jesteś w błędzie? A praw logiki
    do tego nie mieszaj :)

    Piotr