    From: "JC" <x...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podrabianie podpisów-c.d.(załamka)
    Date: Fri, 22 Dec 2006 16:56:47 +0100

    Witam,
    po raz 4 byłem już na komisariacie i finalnie udało mi się doczekać
    przyjścia policjanta, który sporządził jakąś notatkę nt podrobienia mojego
    podpisu przez kierownika...Niestety, wygląda na to, że zmarnowałem tylko
    czas. Najpierw pan policmajster kłócił się ze mną, że taka lista to nie jest
    dokument, później, że to nie jest fałszowanie, po chwili wymyślił, że skoro
    to miało miejsce w pracy, to powinienem z tym iść do PIP...Jestem
    zmasakrowany stanem wiedzy nt prawa u tego funkcjonariusza, co gorsza,
    decyzję o tym, czy wszczynać dochodzenie ma podjąć jakiś jego
    przełożony-jeśli jest takim samym "fachowcem", to nie ma co się łudzić-nic
    nie osiągnę. Czy ktoś z wrocławskich grupowiczów mógłby (niekoniecznie
    charytatywnie) pomóc mi w tej sprawie ? Chyba przysługuje mi jakieś
    odwołanie od ew. negatywnej decyzji policji dot. wszczęcia postępowania ?

    pzdr
    JC