  • 1. Data: 2006-12-22 08:55:34
    Temat: zaswiadczeiei o niekaralonosci?????
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    sluchajcie mnie w szkole uczyli ze karalonosc w Krajowym rejestrze skazanych
    zamazuje sie po 10 latach. a mam kumpla ktory odsiedzial rok za 210 czyli
    pobicie z kradzieza i teraz zarzeka sie ze po pol roku od odsiadki moze sie
    starac o zaswiadczenei o niekaralnosci i zenie bedzie mial w papierach ze
    byl karany. a do tego chyba w wiezieniu mu nagadali ze jezeli ktos np cos
    ukradl i nie siedzial tylko dostal grzywne ale bylo to przestepstwo a nie
    wykroczenie to wogole w rejestrze skazanych nie widnieje. niech ktos madry
    sie wypowie bo ja juz zglupialem. niby mnie uczyli ale wiecie pamiec nie ta
    a moze i nauczyciel niekompetentny. a KK i KPK w domu nie posiadam.
    dzieki

    Maciej Jasinski
    GG: 568944
    tel. 500-605-105

  • 2. Data: 2006-12-22 09:05:05
    Temat: Re: zaswiadczeiei o niekaralonosci?????
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "maciej j." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ja juz zglupialem. niby mnie uczyli ale wiecie pamiec nie ta a moze i
    > nauczyciel niekompetentny. a KK i KPK w domu nie posiadam.

    Niby te 26 lat, a poprawnie zdań nie umie złożyć. :|

  • 3. Data: 2006-12-22 09:45:03
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Niby te 26 lat, a poprawnie zdań nie umie złożyć. :|

    Bo złodzieje i ich kumple są dobrzy w czymś innym :-(

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2006-12-22 10:48:16
    Od: "thaz [xpect]" <t...@N...pl>

    > pobicie z kradzieza i teraz zarzeka sie ze po
    > pol roku od odsiadki moze sie starac o
    > zaswiadczenei o niekaralnosci

    słyszałem coś o ustawie o równouprawnieniu z
    której wynika
    że po 6 mies. od wygaśnięciu wyroku (odsiadce,
    zawieszeniu)
    - wyrok zostaje zamazany?

    nie jestem pewnien, nie znam się na tym
    - info ze słyszenia.

    thaz

  • 5. Data: 2006-12-22 12:06:02
    Od: "Lukasz" <a...@d...pl>

    > słyszałem coś o ustawie o równouprawnieniu z której wynika
    > że po 6 mies. od wygaśnięciu wyroku (odsiadce, zawieszeniu)
    > - wyrok zostaje zamazany?

    Jezeli tak naprawde jest , jest to smieszne.Bandzior wyjdzie z puchy i po 6
    miesiacach dostanie dobra prace.Powinni miec nasrane w papierach na 10-15
    lat a tak to sie panoszy dresiarstwo.

  • 6. Data: 2006-12-22 12:32:56
    Od: nauser50 <m...@p...onet.pl>

    Dnia 22-12-2006 o 09:55:34 maciej j. <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    Witam

    art. 210 to tak zwana dziesiona w slangu marginesu i nie jest to pobicie i
    kradzież tylko rozbój a więc nie jest to występek tylko zbrodnia i
    zatarcie skazania następuje z mocy prawa z upływem 10 lat od wykonania lub
    darowania kary albo od przedawnienia jej wykonania.
     Sąd może na wniosek skazanego zarządzić zatarcie skazania już po upływie
    5 lat, jeżeli skazany w tym okresie przestrzegał porządku prawnego, a
    wymierzona kara pozbawienia wolności nie przekraczała 3 lat. Zatarcie
    skazania reguluje art.106 Kodeksu Karnego

    Z poważaniem mauser50

  • 7. Data: 2006-12-22 13:17:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Jezeli tak naprawde jest , jest to smieszne.Bandzior wyjdzie z puchy i
    > po 6 miesiacach dostanie dobra prace.Powinni miec nasrane w papierach na
    > 10-15 lat a tak to sie panoszy dresiarstwo.

    i jasne, tylko w takim razie nijak sie to ma do resocjalizacji, kazdy kij
    ma dwa konce,
    taki pacjent ma nasrane w papierach, zgadam sie ze zapracowal na to, ale
    zalozmy ze chce wejsc na prawa droge zycia, a tu zonk, nie dostanie pracy
    bo karany, nie ma co do gara wlozyc, wraca do tego co zna i znowu do
    pudla, dobrze jak tylko ukradnie, a nie zabije

    swiat nie jest czarno bialy

  • 8. Data: 2006-12-22 13:46:52
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2006-12-22, maciej j. <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > sie wypowie bo ja juz zglupialem. niby mnie uczyli ale wiecie pamiec nie ta
    > a moze i nauczyciel niekompetentny. a KK i KPK w domu nie posiadam.

    Znajdz w googlach ustawę o Krajowym Rejestrze Karnym i poczytaj.
    Dz.U.00.50.580

    --
    Tomasz Trystula

  • 9. Data: 2006-12-22 13:49:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    maciej j. napisał(a) :

    > sluchajcie mnie w szkole

    Dlaczego mamy Cię słuchać w szkole?

    > uczyli ze karalonosc

    Oni? ONI uczyli?

    > ktory odsiedzial rok za 210

    To w sumie 210 razy krócej.

    > i zenie

    Moje gratulacje na nowej drodze życia.

    > sie wypowie bo ja juz zglupialem. niby mnie uczyli ale wiecie pamiec nie ta
    > a moze i nauczyciel niekompetentny. a KK i KPK w domu nie posiadam.

    A uczyli też, że zdania rozpoczyna się z dużej litery? Czy może
    już i to zapomniałeś :-P

    > dzieki

    Nie ma za co. Dużo nie pomogłem, ale też nie za bardzo postarałeś
    się o to :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!

  • 10. Data: 2006-12-22 13:53:29
    Od: "magda" <y...@b...pl>

    Użytkownik "maciej j." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > sluchajcie mnie w szkole uczyli ze karalonosc w Krajowym rejestrze
    > skazanych

    W przypadku pozbawienia wolnosci jest to okres 10 lat od momentu wykonania
    kary (ew. po 5 latach-orzeczenie Sadu). W przypadku ograniczenia wolnosci
    (twojego znajomego nie dotyczy) jest to 5 lat od wykonania kary (ew.
    3-orzeczenie Sadu). W przypadku kary w zawieszeniu jest to 6 miesiecy od
    zakonczenia okresu proby (i pewnie o tym myslal Twoj znajomy, tyle ze z tego
    co piszesz nie dostal on wyroku w zawieszeniu...)
    Pzdr. Magda