  • Data: 2006-07-06 16:24:02
    Temat: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Przemek R. [Thu, 06 Jul 2006 17:55:31 +0200]:

    > tzn?

    Tzn nie zamierzam dowodzić winy tylko szukam punktu zaczepienia
    żeby obalić rzekome dowody. Niestety na złapanie lekarza za rękę
    już trochę za późno, trzeba inaczej.

    > mozesz rozwinac?

    Jest mi potrzebne obalenie opinii lekarza, i to najlepiej przed
    wniesieniem przez niego sprawy do prokuratury. Potem zrobi się
    z tego jadka, którą dość ciężko już będzie odkręcić- a niektórych
    jej aspektów wręcz się nie da.

    Zanim mnie od czci i wiary za bronienie pedofila odsądzisz-
    TAK, jestem pewna że taka sytuacja miała miejsce.
    TAK, jestem pewna że nie zrobił tego podejrzany.
    Niestety- nie, nie mogę tego w żaden wiarygodny sposób
    udowodnić, ale też nie zamierzam spokojnie patrzeć jak
    porządny człowiek idzie siedzieć w zastępstwie gnidy.

    Cała ewentualna reszta sytuacji już na priv, jeśli ktoś ma
    pomysł co możnaby jeszcze z tym zrobić. Będę wdzięczna, ale
    tutaj akurat szczegółów roztrząsać nie mogę.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want