  • Data: 2006-07-06 23:21:05
    Temat: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Przemek R. [Thu, 06 Jul 2006 21:40:19 +0200]:

    > aaa, teraz zaczynam rozumiec, chcesz dowod na niewinnosc?

    Dokładnie. A w każdym razie co najmniej jakąś solidną
    poszlakę, bo chwilowo wygląda to bardzo marnie.

    > Wyrazaj sie bardziej precyzyjnie nastepnym razem :)

    No starałam się nieprecyzyjnie licząc na odpowiedzi na
    konkretne pytanie. Zapomniałam że to Usenet :)

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want