  • Data: 2006-07-07 09:43:13
    Temat: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):
    > Re to: Andrzej Lawa [Fri, 07 Jul 2006 05:08:56 +0200]:

    > No i za dowód robi tu opinia psychologa,

    psycholog to tylko czlowiek ktory moze sie pomylic, to nie jest mocny
    dowod. Zreszta on pewnie napisze ze pewne zachowania 'moga wskazywac' na
    fakt a nie ze na 100% jest dziecko molestowane przez Pana X... i
    normalny mądry szanujacy sie prokurator jak np Prokurator Kujawski

    http://ww2.tvp.pl/View?Cat=558&id=339650
    (ukryta kamerka i wstrzymanie sie od dzialan pozwolilo by na zebranie
    materialu dowodowego w kilka dni i doprowadzenie do skazania, spierd.
    sprawe i teraz pluja na organy scigania, a gdy sie czyta komentarze
    porabanych internatow to az krew zalewa.. )

    w której stało
    > będzie jak byk że dziecko było molestowane seksualnie
    > przez tego konkretnego człowieka.
    > Z tego co się orientuję, 'dowód' aż nadto wystarczający.
    >
    > Czy może jednak nie?...

    jeszcze tak, ale pewnie z czasem sie to zmieni.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".