  • 21. Data: 2011-08-02 18:40:35
    Temat: Re: Podawanie zadłużenia piętra
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-02 20:28, Massai wrote:

    > wiesz, jeśli wspólnota ma wyraźny odsetek takich notorycznych dłużników

    A kto powiedział o wyraźnym odsetku? 1% to nie tak dużo;)

    Shrek.

  • 22. Data: 2011-08-02 19:44:33
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Werner <w...@n...pl> napisał(a):
    > tak samo jest z tą listą: jak ktoś ma czyste sumienie to mu nie przeszkadza
    >

    > na złodzieju czapka gore

    Prezentujesz babską logikę w najgorszym wydaniu.
    Jak mąż przynosi kwiaty bez okazji, to pewnie ma coś na sumieniu.

  • 23. Data: 2011-08-02 20:40:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/2/2011 1:29 PM, Massai wrote:

    > W przypadku wspólnoty to tylko informowanie wierzycieli kto jest ich
    > dłużnikiem ;-)

    po czesci zgadzam sie.

    Chesz jako wierzyciel dowiedziec sie kto jest dluznikiem, idz sie dowiedz.
    we wspolnocie tak, w spoldzielni juz nie.

    Wieszanie informacji na klatce schodowej dostepnej rowniez dla innych
    osob nie jest informowaniem wierzycieli.

  • 24. Data: 2011-08-02 20:40:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/2/2011 1:28 PM, Massai wrote:

    > wiesz, jeśli wspólnota ma wyraźny odsetek takich notorycznych dłużników
    > i jednoczesnie ma płynność finasową - to znaczy że za duże opłaty
    > zbiera ;-)

    nie, to znaczy, ze pobiera wlasciwe opłaty.

  • 25. Data: 2011-08-03 06:43:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > bo to sprawa miedzy wierzycielem i dluznikiem.

    Czyli pomiędzy właścicielami lokali...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 26. Data: 2011-08-03 08:44:07
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-02 19:08, Werner pisze:

    > generalnie to Polacy jakoś nie lubią kamer wszelkiego rodzaju, zwłaszcza
    > monitorujących, za dużo mamy do ukrycia? za dużo robimy na co dzień
    > lewizn przekrętów machlojek ?
    >
    > tak samo jest z tą listą: jak ktoś ma czyste sumienie to mu nie przeszkadza
    >

    > na złodzieju czapka gore

    mi debilu przeszkadza dlatego ze mieszkanie nie jest zadluzone a moje
    pietro widnieje jako zadluzone, a na pietrze sa dwa mieszkania

    --
    z magazynem</a>

  • 27. Data: 2011-08-03 08:45:25
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-02 20:11, Krzysztof 45 pisze:
    > A rozliczył ktoś SM z pieniędzy? (z funduszy remontowych, eksploatacji,
    > funduszy celowych itp)

    jak to mozna zrobic?

  • 28. Data: 2011-08-03 08:59:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-03 10:44, Pendrive pisze:

    > mi debilu przeszkadza dlatego ze mieszkanie nie jest zadluzone a moje
    > pietro widnieje jako zadluzone, a na pietrze sa dwa mieszkania

    No i?

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2011-08-03 09:00:38
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-08-03 10:44, Pendrive pisze:

    > mi debilu przeszkadza dlatego ze mieszkanie nie jest zadluzone a moje
    > pietro widnieje jako zadluzone, a na pietrze sa dwa mieszkania

    No to wywieś na dole "oświadczam pod odpowiedzialnością karną, że moje
    mieszkanie nie jest zadłużone" :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 30. Data: 2011-08-03 10:21:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Aug 2011, Liwiusz wrote:

    > No i?

    Nie podoba mu się "odpowiedzialność zbiorowa", chyba nic dziwnego.

    pzdr, Gotfryd