  • 1. Data: 2011-08-02 05:44:07
    Temat: Podawanie zadłużenia piętra
    Od: "WM " <c...@g...pl>

    Spółdzielnia podaje zadłużenie piętra, a nie poszczególnych lokali.
    Czy to jest legalne?

    Jak na pietrze są 4 lokale i tylko jeden zadłużony,
    to i tak na każdy lokal pada 25% podejrzenia.

    Czy można prawnie zmusić spółdzielnię, żeby podała informację,
    że dany lokal nie jest zadłużony?

  • 2. Data: 2011-08-02 08:46:37
    Temat: Re: Podawanie zadłużenia piętra
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-02 07:44, WM pisze:
> [...]
    > to i tak na każdy lokal pada 25% podejrzenia.
    >
    > Czy można prawnie zmusić spółdzielnię, żeby podała informację,

    tez sie nad tym zastanawialem czy przypadkiem nie mozna tego potraktowac
    jako pomowienie pozostalych mieszkancow, u mnie na pietrze sa dwa
    mieszkania, i na tablicy wisi moje pietro jako zadłuzone.

  • 3. Data: 2011-08-02 11:52:16
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Pendrive napisał:

    > tez sie nad tym zastanawialem czy przypadkiem nie mozna tego potraktowac
    > jako pomowienie pozostalych mieszkancow, u mnie na pietrze sa dwa
    > mieszkania, i na tablicy wisi moje pietro jako zadłuzone.

    Napiszesz oficjalne pismo do spółdzielni i wywieszą oficjalne
    sprostowanie że numer x z tego piętra nie zalega :-)

  • 4. Data: 2011-08-02 14:35:18
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    cyklista wrote:

    > Napiszesz oficjalne pismo do spółdzielni i wywieszą oficjalne
    > sprostowanie że numer x z tego piętra nie zalega :-)

    Hehe, dobre.
    Nie wolno podać kto konkretnie jest zadłużony, ale w sumie jakby tak
    dać "na klatkę przypada dług w wysokości xxxx pln, przy czym
    niezadłużone są lokale 2,5,6,7,9,11"

    to i wilk syty i owca cała ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2011-08-02 14:42:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/2/2011 9:35 AM, Massai wrote:

> [...]
    > Nie wolno podać kto konkretnie jest zadłużony, ale w sumie jakby tak
    > dać "na klatkę przypada dług w wysokości xxxx pln, przy czym

    w ogole wywiesic liste kto nie zalega i czesc.
    zdecydowanie bedzie łatwiej uzyskać zgodę tych osób.

    generalnie od scigania dluznikow jest sąd, a nie klatka schodowa, wiec
    takiego administratora szybko bym za jaja powiesił.

  • 6. Data: 2011-08-02 14:50:59
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    witek wrote:

    > w ogole wywiesic liste kto nie zalega i czesc.
    > zdecydowanie bedzie łatwiej uzyskać zgodę tych osób.
    >
    > generalnie od scigania dluznikow jest sąd,

    Ściganie dłużników sądownie jest czasochłonne i mało skuteczne.
    Lista na klatce, "narobienie obciachu" potrafi zmotywować niektórych.

    Choć fakt że gnida się nie przejmie.

    > a nie klatka schodowa,
    > wiec takiego administratora szybko bym za jaja powiesił.

    W dawnych zamierzchłych czasach niespłacanie długów to był powód do
    wstydu.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2011-08-02 14:58:34
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-02 16:50, Massai pisze:
    (...)
    > W dawnych zamierzchłych czasach niespłacanie długów to był powód do
    > wstydu.

    I byłoby tak dalej, gdyby nie GIODO ;-)
    pwz

  • 8. Data: 2011-08-02 15:05:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/2/2011 9:50 AM, Massai wrote:

    > W dawnych zamierzchłych czasach niespłacanie długów to był powód do
    > wstydu.

    taaaa

  • 9. Data: 2011-08-02 16:02:59
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Ściganie dłużników sądownie jest czasochłonne i mało skuteczne.
    > Lista na klatce, "narobienie obciachu" potrafi zmotywować niektórych.

    Zbirów zatrudnić. :-)

  • 10. Data: 2011-08-02 16:52:07
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pwz <p...@o...eu> napisał(a):

    > W dniu 2011-08-02 16:50, Massai pisze:
    > (...)
    >
    > I byłoby tak dalej, gdyby nie GIODO ;-)

    Dziwne, że aresztowanie z obecnoscią nagrywających kamer,
    nie jest traktowane jako dodatkowa kara bez sądu.
    Natomiast wywieszanie listy dłuzników jest.

    Moim zdaniem podawanie numerów lokali zadłuzonych/niezadłużonych
    nie powinno podpadać pod GIDO.