  • 1. Data: 2011-08-01 12:11:32
    Temat: Była żona zabrała dziecku telefon
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Witam.
    Moja była żona (rozwód bez orzekania o winie, ona i ja mamy pełnię
    władzy rodzicielskiej nad 12-letnią obecnie córką) zabrała córce telefon
    komórkowy kupiony przeze mnie. Co mogę zrobić abyśmy córka lub ja mogli
    go odzyskać?

    M.

  • 2. Data: 2011-08-01 12:39:53
    Temat: Re: Była żona zabrała dziecku telefon
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-08-2011 14:11, Marcin pisze:
> [...]
    > władzy rodzicielskiej nad 12-letnią obecnie córką) zabrała córce telefon
    > komórkowy kupiony przeze mnie. Co mogę zrobić abyśmy córka lub ja mogli

    Można np. poprosić.
    Tak, wiem że to trudne, ale rozwód bez orzekana o winie wymagał pewnych
    wspólnych działań wiec chyba te parę zdań uda się Wam wymienić bez
    wydrapywania sobie oczu?

    ps. A konsultowałeś z żoną sprawę komórki, zanim ją córce kupiłeś?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2011-08-01 13:16:32
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    W dniu 2011-08-01 14:39, Maddy pisze:

> [...]
    > wydrapywania sobie oczu?
    >
    > ps. A konsultowałeś z żoną sprawę komórki, zanim ją córce kupiłeś?

    Gdyby była możliwość rozmowy to od tego bym zaczął.
    Kartę sim córka dostała od mamy, wraz z jakimś starym aparatem. Na
    gwiazdkę kupiłem córce nowy, lepszy aparat, o którym marzyła. Do tej
    pory go używała aż tu nagle kilka dni temu mama zabrała telefon.
    Z osobą tą nie mam możliwości żadnego kontaktu, nie odbiera telefonu ode
    mnie, nie odpowiada na sms. Córka, na pytania typu kiedy mama odda ci
    telefon lub dlaczego ci zabrała, odpowiada - nie wiem.

  • 4. Data: 2011-08-01 13:17:41
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.08.2011 15:16, Marcin pisze:
> [...]

    > mnie, nie odpowiada na sms. Córka, na pytania typu kiedy mama odda ci
    > telefon lub dlaczego ci zabrała, odpowiada - nie wiem.

    No to może z grubej rury - zawiadomienie o rabunku?

  • 5. Data: 2011-08-01 13:20:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-01 15:16, Marcin pisze:

> [...]
    > mnie, nie odpowiada na sms. Córka, na pytania typu kiedy mama odda ci
    > telefon lub dlaczego ci zabrała, odpowiada - nie wiem.

    Pewnie córka sprzedała telefon i zwala na matkę.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-08-01 13:25:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Pewnie córka sprzedała telefon i zwala na matkę.

    Albo coś wywinęła i ma jakąś karę związaną z brakiem komórki.
    Stosowanie w takim przypadku środków prawnych to jak strzelanie z armaty do
    wróbla.

  • 7. Data: 2011-08-01 13:28:25
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rodzicielskiej nad 12-letnią obecnie córką) zabrała córce telefon
    > komórkowy kupiony przeze mnie. Co mogę zrobić abyśmy córka lub ja mogli go

    a masz pewność że powodem zabrania telefonu jest fakt że to gadzet od ciebie
    a nie to że wukonałż pi ncset ( bez kozery) SMS i wykonała plan wydatków na
    3 kwartały ?

    macso

  • 8. Data: 2011-08-01 13:29:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-01 15:25, Cavallino pisze:
    > wiadomości news:

    > Albo coś wywinęła i ma jakąś karę związaną z brakiem komórki.
    > Stosowanie w takim przypadku środków prawnych to jak strzelanie z armaty
    > do wróbla.

    Możliwości jest wiele. Mogła zostać nawet okradziona na ulicy i teraz
    boi się przyznać/nie chce o tym mówić. Kradzież przez matkę to tylko
    jedna z możliwości, zresztą jedna z mniej prawdopodobnych.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2011-08-01 13:57:26
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    W dniu 2011-08-01 15:28, macso pisze:

> [...]
    > ciebie
    > a nie to że wukonałż pi ncset ( bez kozery) SMS i wykonała plan wydatków

    Telefon jest na kartę, którą zresztą ja doładowuję.
    Sorry ale bardziej wieżę córce, z którą mam dobre, szczere kontakty niż
    byłej żonie.
    M.

  • 10. Data: 2011-08-01 13:59:45
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    W dniu 2011-08-01 15:57, Marcin pisze:

    > Telefon jest na kartę, którą zresztą ja doładowuję.
    > Sorry ale bardziej wieżę córce, z którą mam dobre, szczere kontakty niż
    > byłej żonie.
    > M.

    "wierzę" miało być.
    M.