  • 1. Data: 2011-08-01 15:56:19
    Temat: kolizja aut jednego własciciela.
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Mam dwa auta. Jedno do celów syłobowych drugie prywatne ale ona zarejestrowane
    są na mnie jako osobe prywatną a do firmy jest użyczone.
    Jeżeli na placu prywatnym spowoduje kolizje, to czy moge uzyskać odszkodowanie z
    OC jednego auta wobec drugiego ?
    Czy ma znaczenie kto kierował ? czy była to droga publiczna czy pole ?

  • 2. Data: 2011-08-01 16:36:26
    Temat: Re: kolizja aut jednego własciciela.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.08.2011 BETON <b...@m...pl> napisał/a:
> [...]
    > OC jednego auta wobec drugiego ?
    > Czy ma znaczenie kto kierował ? czy była to droga publiczna czy pole ?

    3x nie.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2011-08-01 16:45:18
    Od: "raBar-bar" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odszkodowanie z OC jednego auta wobec drugiego ?
    > Czy ma znaczenie kto kierował ? czy była to droga publiczna czy pole ?
    wsparcie w przepisach (potwierdzające odpowiedź Samotnika) - art. 38 Ustawy
    o ubezpieczeniach obowiązkowych

    raB

  • 4. Data: 2011-08-01 17:08:20
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Samotnik w <news:slrnj3dlg9.ko2.samotnik@localhost.localdomain>
    :

    > 3x nie.

    Eeee, nabywca jednego z pojazdów podczas wyjeżdżania z posesji uszkodził
    inny pojazd zbywcy...

    --
    Tomasz Nycz

  • 5. Data: 2011-08-01 17:44:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.08.2011 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid> napisał/a:
    > Samotnik w <news:slrnj3dlg9.ko2.samotnik@localhost.localdomain>
    :

    > Eeee, nabywca jednego z pojazdów podczas wyjeżdżania z posesji uszkodził
    > inny pojazd zbywcy...

    Ale wtedy pojazdy nie mają tego samego właściciela.
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2011-08-01 17:57:32
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Samotnik w <news:slrnj3dpgl.mr8.samotnik@localhost.localdomain>
    :

    > Ale wtedy pojazdy nie mają tego samego właściciela.

    No masz, ale zarejestrowane są na tę samą osobę, a z 3x tak robi się mniej
    ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 7. Data: 2011-08-02 08:59:12
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 1 Aug 2011 18:45:18 +0200, raBar-bar napisał(a):

    > wsparcie w przepisach (potwierdzające odpowiedź Samotnika) - art. 38 Ustawy
    > o ubezpieczeniach obowiązkowych

    A "doświadczenie życiowe" Toma N w kolejnym poście :)
    I niechaj teraz TU dowiedzie że tak nie było :)

  • 8. Data: 2011-08-02 09:26:51
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-01 18:36, Samotnik pisze:

    > 3x nie.
    A jak oba pojazdy (użytkowane przez zupełnie nieznajomych kierowców, z
    dwóch końców polski) mają wspólnego właściciela - ta sama firmę
    leasingową? :P

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2011-08-02 15:18:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Aug 2011, BartekK wrote:

    > A jak oba pojazdy (użytkowane przez zupełnie nieznajomych kierowców, z dwóch
    > końców polski) mają wspólnego właściciela - ta sama firmę leasingową? :P

    To jest w ustawie wyjątek wpisany po tym, jak kilka banków przegrało
    w sądach sprawy o odszkodowanie za pojazdy przewłaszczone na
    zabezpieczenie kredytów :)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2011-08-02 16:59:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To jest w ustawie wyjątek wpisany po tym, jak kilka banków przegrało
    > w sądach sprawy o odszkodowanie za pojazdy przewłaszczone na
    > zabezpieczenie kredytów :)

    Z ciekawosci? Co wtedy?
    Kierujacy-sprawcy musieli placic za szkody z wlasnej kieszeni?

    Pozdrawiam
    SDD