  • 1. Data: 2011-08-01 10:51:32
    Temat: Zwrot pozwu przez SR, a skarga.
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SR zarządził zwrot pozwu o wydanie nakazu zapłaty (jakieś wg SR braki
    formalne, wg SR nieusunięte w odpowiedzi na wezwanie do usunięcia), z
    pouczeniem o możliwości wniesienia skargi.
    Do kogo wnosi się skargę?
    Czy do tego samego SR, a nie do SO?
    THX

  • 2. Data: 2011-08-01 11:58:36
    Temat: Re: Zwrot pozwu przez SR, a skarga.
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <j160fj$hdo$1@inews.gazeta.pl>, j...@g...SKASUJ-TO.pl
    says...>
    > SR zarz?dzi? zwrot pozwu o wydanie nakazu zap?aty (jakie? wg SR braki
    > formalne, wg SR nieusuni?te w odpowiedzi na wezwanie do usuni?cia), z
    > pouczeniem o mo?liwo?ci wniesienia skargi.
    > Do kogo wnosi si? skarg??
    > Czy do tego samego SR, a nie do SO?
    > THX

    Zazalenie do SO za posrednictwem SR.

  • 3. Data: 2011-08-01 17:03:08
    Od: " THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Akurat znalazłem pouczenie:
    Od doręczonego zarządzenia służy skarga.
    Skargę wnosi się do sądu, który wydał zaskarżone zarządzenie w
    nieprzekraczalnym terminie tygodniowym.
    THX

    -----

  • 4. Data: 2011-08-01 17:13:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-08-01 19:03, THX pisze:

    > Akurat znalazłem pouczenie:
    > Od doręczonego zarządzenia służy skarga.
    > Skargę wnosi się do sądu, który wydał zaskarżone zarządzenie w
    > nieprzekraczalnym terminie tygodniowym.

    Pouczenie jest błędne. Na zwrot pozwu służy zażalenie. Ale jak napiszesz
    skarga to i tak każdy pomyśli że to zażalenie :)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 5. Data: 2011-08-02 17:08:56
    Od: " THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Jak już ktoś mi tu kiedyś odpisywał:
    Podważanie głupoty SR może być ryzykowne ;-))
    THX

    -----