  • 11. Data: 2006-04-13 16:09:44
    Temat: Re: Podatnicy zapłacą alimenty za gwałt...?!
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    news:e1lhqf$de5$1@news.onet.pl...
    > Alimenty zgwałconej kobiecie zapłaci gmina
    >
    > Z zaświadczeniem z prokuratury poszła do Szpitala Miejskiego w Dąbrowie
    > Górniczej, aby usunąć ciążę. Od gwałtu minęło 11 tygodni, ale w szpitalu
    > uznano, że płód ma 14 tygodni, a więc nie pochodzi z gwałtu. Odesłano ją do
    > prokuratury. Ta zleciła kolejne badania, aż w końcu było za późno na
    > aborcję.

    Dziwi mnie to, ze jak aborcja byla legalna to lekarze nie mieli oporow, a jak
    nie jest legalna, to w zakresie dozwolonym juz nagle opory sa. Jak nie wiadomo o
    co chodzi to chodzi o pieniadze.

  • 12. Data: 2006-04-13 16:17:00
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    wiadomości news:443e775d$3@news.home.net.pl...

    > Nie. W łeb. Np. zwiniętą gazetą, jak głupiego szczeniaka ;->

    "Nasz naród jak Lawa..." ;P

  • 13. Data: 2006-04-13 17:52:31
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Apr 2006 18:17:00 +0200, Sky napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:443e775d$3@news.home.net.pl...

    > "Nasz naród jak Lawa..." ;P
    na zewnatrz plugawa:)

  • 14. Data: 2006-04-13 18:01:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał Święch wrote:

    > na zewnatrz plugawa:)

    Szczylki się narechotały? No to wynocha do piaskownicy!

    Albo jak kto woli *plonk* (dla obu bachorów)

  • 15. Data: 2006-04-13 20:16:22
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    SQLwysyn napisał(a) w wiadomości: <443e652f$2$8046$f69f905@mamut2.aster.pl>...

    >Nie 'gmina' tylko 'ubezpieczyciel szpitala'. Który muże rościć BEZPOŚREDNIO
    >od lekarza, który złamał prawo.
    >Nie lubie demagogii o 'podatnikach płacących za alimenty"

    Fajna dyskusja: gmina, szpital, lekarz, ubezpieczyciel... Może sąsiad?
    Przecież powinien płacić gwałciciel!
    Arek

  • 16. Data: 2006-04-13 20:30:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    arturo wrote:
    > konsekwencji ciazy i urodzenia dziecka. Mamy nadzieje, ze synek bedzie
    > mnie wyrozumialy dla swojej mamusi, ktora zostawila tak duzo dowodow
    > swojej specyficznej milosci, ktora chciala go abortowac i nie
    > omieszka jej tego odwzajemnic ...

    Tak, będzie ją nienawidził za to, że go zostawiła przy życiu...
    IMO osobliwe i pewnie bezinteresowne podejście prezentujesz...

    --
    marfi

  • 17. Data: 2006-04-13 23:05:11
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Szczylki się narechotały? No to wynocha do piaskownicy!
    >
    > Albo jak kto woli *plonk* (dla obu bachorów)

    No wiesz co ;-)) Poczucia humoru nie masz? Pomijajac charakter wycieczki
    osobistej, jest to przecie bardzo ladny wierszyk :-) A i Ty agresja plwasz
    solidnie, jak bombami wulkanicznymi ;p Wiec wszystko sie zgadza. ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 18. Data: 2006-04-14 10:09:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    marfi napisał(a):

    > Tak, będzie ją nienawidził za to, że go zostawiła przy życiu...
    > IMO osobliwe i pewnie bezinteresowne podejście prezentujesz...

    Wydaje mi się, że raczej będzie miał mieszane uczucia jak się dowie że
    się sądziła o odszkodowanie że się urodził.

    I moim zdaniem będzie miał pełne "prawo" żądać od niej za jakiś czas
    odszkodowania że jeszcze nie umarła.

    p. m.

  • 19. Data: 2006-04-15 00:13:10
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > No wiesz co ;-)) Poczucia humoru nie masz? Pomijajac charakter wycieczki
    > osobistej, jest to przecie bardzo ladny wierszyk :-) A i Ty agresja plwasz
    > solidnie, jak bombami wulkanicznymi ;p Wiec wszystko sie zgadza. ;-)

    Widać nie znał wierszyka... ;P

  • 20. Data: 2006-04-25 16:51:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości

    > Fajna dyskusja: gmina, szpital, lekarz, ubezpieczyciel... Może sąsiad?
    > Przecież powinien płacić gwałciciel!

    Chyba nie zauważyłes że kobiecie BEZPRAWNIE odmówiono dopuszczalnej w tym
    przypadku aborcji. A więc winny jest szpital.
    A roszczenie wobec gwałciciela to zupelnie inna sprawa. Może byc równolegle.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt